Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: BuzzFeed

BuzzFeed dosáhl na 200 milionů návštěv měsíčně

Před nedávnem oznámila americká mediální společnost BuzzFeed, že její stránky navštíví až 200 milionů uživatelů měsíčně. Její celosvětový dosah je však až 650 milionů lidí. Dlouhodobě tento portál platí za…

Buzz marketing

Jak už napovídá slovíčko „buzz“ v překladu znamenající „bzukot“ či „hukot“, jedná se o jednu z marketingových metod, jejímž hlavním úkolem je rozpoutat vášnivé debaty, rozruch nebo hype okolo dané…

Disney chce koupit BuzzFeed

Znáte web BuzzFeed? Ano, ten, kde denně informují o vážných tématech, ale zároveň vás dokáže i pobavit. Tak přesně tento web se prý chystá koupit Disney. Informoval o tom web Fortune, který prý má důvěryhodné zdroje. Zda se ale akvizice nakonec uskuteční či nikoliv, je zatím nejasné. Je tu totiž jeden významný háček – cena.

Mapa Evropy podle Američanů

Jak moc se vyznáte na mapě Evropy? Věříme, že jste na tom docela dobře. Jak se ale na mapě Evropy vyznají Američané? Dokážou pojmenovat státy na slepé mapě? To se rozhodli zjistit autoři stránek Buzzfeed. Bohužel se zjistilo, že se moc na mapě Evropy neorientují, ale vzniklo několik vtipných odpovědí.

27 skvělých způsobů, jak reagovat na smsku z neznámého čísla

27 skvělých způsobů, jak reagovat na smsku z neznámého čísla

Co uděláte, když vám přijde smska od neznámého čísla? Ignorujete ji nebo odpovíte? Vězte, že když zvolíte tu druhou možnost, můžete si občas užít trochu legrace. Máte po ruce papír a tužku? Tak tyhle odpovědi si rozhodně poznamenejte, abyste věděli, co dělat, když vás potkají následující situace.
Vaše Facebookové příspěvky budou brzy věnovány inzerentům a zpravodajství – a přímo v dárkovém balení

Vaše Facebookové příspěvky budou brzy věnovány inzerentům a zpravodajství – a přímo v dárkovém balení

Facebook ví všechno, o čem se bavíte. Stejně jako Twitter a některé další sociální sítě. Ale také ví, kdo jste. Nejnovější API rozhraní Facebooku umožňuje vyhledat vaše veřejné příspěvky a shromažďuje demografické údaje každého, kdo zmíní klíčová slova. A v tom je ten potenciál, kterého mnozí v následujících týdnech jistě využijí. Tyto nástroje budou velmi užitečné pro řadu firem a agentur.
Nahoru