Mark Zuckerberg ve středu hodnotil čtvrtletní zisk společnosti a diskutoval i o tom, jak by mohl být obohacen Instagram. Odpověď není příliš překvapující. Je zde velký předpoklad, že v aplikaci jednoho dne získají významné místo reklamy.
Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?
Máte svůj byznys pevně usazený v Twitterovém hnízdečku? Skvělé! Proč potom ale číslo vašich followers nestoupá až k závratným výšinám vaší spokojenosti? A to doknce i když sami následujete velké značky, organizace či důležité lidi. Podívejme se na některé základní příčiny neúspěchu:
Jediná věc, která zůstává stejná, pokud jde o marketing na sociálních sítích, je to, že věci se neustále mění. Facebook hodně změnil své algoritmy tak, že pro podniky je interakce s uživateli ještě těžší než kdy jindy. Výzkum ve skutečnosti ukazuje, že dosah stránek na koncové uživatele v loňském roce klesl průměrně o 40%.
Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.