Kdo by nechtěl vydělávat na svém koníčku při sezení u počítače. A právě proto je v poslední době tolik oblíbené kurzové sázení.
Štítek: časopis
YouTubeři budou mít vlastní časopis JJ
Vypadá to, že Bravíčko má nástupce. Youtubeři se totiž chystají vydávat vlastní časopis JJ.
Sexuální ilustrace mají pokračování, tentokrát je aktérem časopis ABC!
A je to venku! Časopis ABC řeší stejný problém, jako dětský časopis Čtyřlístek. Autor ilustrací Lukáš Fibrich ukryl do komiksů sexuální ilustrace, které jsou na první pohled těžko viditelné. Pokud se ale pořádně zadíváte, uvidíte v okně postavu ženy, která má velká prsa a provozuje sex.
Časopis Bravo definitivně končí s tištěnou verzí
Neexistuje snad nikdo, kdo by si nepamatoval legendární časopis pro mladé, plný zajímavých drbů, napínavých foto příběhů a slavnou poradnou.
Reklama nabízí model tanku T34, ale neprozradí vám, že za něj utratíte 26 000 Kč
Není to první případ tohoto druhu, časopisy to takhle občas dělávají. Slíbí vám, že v každém čísle dostanete část skládačky, ale nepoví, že 49 korun bude stát jen první číslo. A tak vás model místo pár tisíc nakonec vyjde na 26 000 korun. Vy časopis bláhově začnete kupovat a oni ho přestanou vydávat, když máte sesbíranou půlku dílů.
Lajkovat věci už můžete i v papírovém magazínu
Sociální sítě zaujímají v módě docela důležitou roli. Vlastně zaujímají důležitou roli prakticky ve všem. Nicméně právě v oblasti módy se ještě stále drží různé časopisy, ve kterých si ženy prohlíží, co se právě nosí. Aobchodní řetězec s oblečením C&A se rozhodl, že je nejvyšší čas do papírových magazínů ty sociální sítě integrovat.
Sochor odchází z M&M; týdeník povede Hladký
Martin Sochor končí na pozici šéfredaktora týdeníku Marketing & Media. Nahradí jej Milan Hladký.
Petr Casanova: FirstClass dělám srdcem, ne pro přežití nebo zisk
Je to hotový Casanova. To je jeho příjmení. Jinak je to pro všechny Petr. Zakladatel jednoho z nejznámějších magazínů u nás – FirstClass.cz. U webu to však neskončilo. Začal vydávat také vlastní časopis, ve kterém vycházely pravidelně rozhovory se slavnými osobnostmi a podnikateli. A i ten slavil úspěch mezi čtenáři. Nás to samozřejmě nenechalo chladnými a tak jsme si Petra pozvali, aby nám povyprávěl, jak se takový úspěch rodí.