Štítek: Český rozhlas

nahled_100let

Český rozhlas: Připomenutí 100 let od první světové války pomocí sociálních sítí

Vzpomínáte si ještě na projekt srpen 1968, který minulý rok hýbal českým internetem? Nyní si pro nás Český Rozhlas připravil jinou, neméně významnou událost – první světová válka a následný vznik českého státu.

filip-rozanek-uvod-rozhovoru

Filip Rožánek: Ráno jsem přicházel jako zaměstnanec, odpoledne odcházel jako host

Skoro devět let působil v Českém rozhlasu, kde naposledy zastával pozici analytika strategického rozvoje. Neúnavný propagátor všeho digitálního, žurnalista a možná jedna z nejvýraznějších postav Českého rozhlasu vůbec. Tak by se dalo do několika vět zhodnotit jméno Filip Rožánek. Co všechno se mu v rozhlase povedlo, proč musel odejít a kam má namířeno, to vám už ostatně (snad) prozradí sám Filip.

filip-rozanek

Jedno z nejhorších rozhodnutí Českého rozhlasu

Vyhazuje se všude, je přece krize. Nadbyteční zaměstnanci se nachází i v Českém rozhlasu. Jenže těžko říct, zda správně posoudili, kdo přesně je nadbytečný. Vypadá to totiž, že provedli jedno ze svých nejhorších rozhodnutí. A pak ho ještě tak nespravedlivě odůvodnili.

casopis_uvodni

Petra Kruntorádová o Pravém domácím časopise: Chceme psát o všem, co je skutečné

Po 20 letech v médiích se s manželem pustili do odvážného kroku – vydávat na vlastní náklady časopis, který bude odlišný od ostatních. Tak se moderátorka Petra Kruntorádová a grafik Dan Barták stali duchovními rodiči Pravého domácího časopisu, a spolu se svým kmenem redaktorů a redaktorek informují o všem, co je skutečné.

Klip Českého rozhlasu: Normální je platit… Ale jen za to, co si objednáte!

Klip Českého rozhlasu: Normální je platit… Ale jen za to, co si objednáte!

Klip Českého rozhlasu, který jste si již určitě stihli přehrát, míří jednoznačně k jedinému cíli. Vymámit z obyčejného člověka zákonem stanovené poplatky za užívání veřejnoprávního média. Mladý muž sedící v restauraci, má zaplatit za jím vypité pivo. Snaží se přitom vymlouvat na to, že ostatní neplatí atd.atd. Proč by ale taky měli, když třeba pivo nemají rádi, do hospody třeba ani nechodí anebo, což může být hlavní argument, mají již pivo prakticky předplaceno! Dost bylo jinotajných řečí! Podívejme se na situaci jednoduše…

Český rozhlas má nové logo a vizuální styl. Stálo to „jen“ 2,2 milionu korun

Logo se mění po sedmnácti letech spolu s novým videospotem, které ve zkráceném čase představuje všechny stanice Českého rozhlas. Celá sranda vyšla na 2,2 milionu korun. Kompletně nový vizuální styl připravilo studio Marvil na základě vyhraného tendru. Jestli je to moc nebo málo za jedno písmeno R, posuďte sami.
Nahoru