Baidu je nejpopulárnější vyhledávací službou v Číně a rozhodla se ke vstupu na trh mobilních prohlížečů. Nový produkt se jmenuje Baidu Mobile Browser a je určen výhradně pro mobilní zařízení.
Začátkem tohoto měsíce se objevila nejnovější verze oblíbeného prohlížeče Firefox. Aplikace představila řadu nových funkcí včetně podpory protokolu Google SPDY, novou úvodní obrazovku a snadný přístup k nejčastěji používaným stránkám prostřednictvím zlepšené nové záložky.
Společnosti Google a Asustek Computers společně vyvinuly 7 – palcový tablet, který bude představen na setkání vývojářů 27. – 29. června v San Fracisku v Moscone Center.
Stolní verze Chrome by se neměla příliš změnit, ale velká změna se očekává u rozhraní Metro. Windows 8 je téměř připraven k vydání a je možné si jej předběžně stáhnout a vyzkoušet.
Společnost Facebook chce zřejmě také vydělávat na trhu vyhledávacích služeb, na kterém si konkurují Microsoft (Internet Explorer), Google (Chrome), Mozilla (Firefox), Apple (Safari) a Yahoo! (Axis).
Chrome od 14.5. do 20.5. použilo 32,76 % а Internet Explorer 31,94 % návštěvníků internetu. Před šesti měsíci Chrome dokonce předběhl i Mozilla Firefox, který je nyní na prvním místě s 25,47 %.
Společnost Pingdom oznámila, že prohlížeč Google Chrome 18 je nejpopulárnějším nástrojem na internetu. Na globálním trhu má Chrome 18 podíl 25,6 %, Firefox 11 má 15,8 % a Internet Explorer 9 a 8 získal 15,7 % trhu.
Cílem nového Google Chrome 17 je především bezpečnost a rychlost. Prohlížeč tak začíná některé stránky načítat již v pozadí předtím, než uživatel dopíše jejich adresu.
Ke konci minulého roku jsme mohli číst různé články o tom, že se do operačního systému Windows chystá tzv. ballot screen, tedy okno, ve kterém si zvolíme jaké prohlížeče budeme a nebudeme používat. Vše to začalo stížností Opera Software u Evropské komise, za což teď mnozí nemají Operu v lásce...
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.