Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila seznam 100 nejhodnotnějších světových značek za rok 2017. Stejně jako v předcházejících letech se na prvním místě udržela technologická společnost Apple, jejíž hodnotu Interbrand vyčíslil na 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony korun). Na druhém místě skončil vyhledávač Google.
Štítek: Coca-Cola
Coca-Cola přestává v Česku prodávat dvoulitrové lahve
V obchodech v České republice už nenajdete nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite či Kinley tonic ve dvoulitrovém balení, protože společnost Coca-Cola se rozhodla prodávat tyto nápoje pouze v lahvích o velikostech 1,75 litru či 2,25 litru. A pokud vám takto velká balení nevyhovují, potom se v regálech objeví ještě šestikusové balení plechovek po 330 mililitrech.
Coca-Cola vyrobila selfie láhev
Coca-Cola se možná ve svém nejnovějším marketingovém triku inspirovala u Snapchat brýlí Spectacles. V jejich nové láhvi se totiž ukrývá fotoaparát, abyste při pití mohli fotit selfie.
Apple je nejhodnotnější značkou na světě, přestože prodej iPhonů klesl
Společnost Interbrand každoročně sestavuje žebříček nejhodnotnějších firem světa, přičemž na prvním místě se už několik let drží kalifornský gigant Apple. Hodnota společnosti Apple meziročně vzrostla o 5 % na 178,1 miliard dolarů, a tím se dostala před konkurenci jako Google, Microsoft či Samsung. A to i přesto, že zažila v letošním roce historicky první pokles prodejů iPhonů.
Selena Gomez je oficiální královnou Instagramu
Je to oficiální, Selena je největší hvězdou Instagramu. Nejen že má nejvíce sledujících, ale dokonce už vlastní i fotku, která má na celém Instagramu nejvíce lajků. Překonala svého bývalého přítele Justina Biebera.
Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling
Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce…
OBRAZEM: Víte, kolik musíte uběhnout, když sníte jednu z těchto dobrot?
Určitě znáte ten pocit, když se rozhodnete jíst zdravě, bez sladkostí, hamburgerů a ostatních ,,škodlivých“ věcí pro vaše tělo. Bohužel na nás tyto dobroty číhají v běžném životě na každém rohu a pokud nemáte dostatek silné vůle, motivace a trpělivosti, odoláte. Jasně, jídlo vám dodá chvilkový pocit štěstí, ale podívejte se na to, kolik kilometrů musíte uběhnout v případě, že si dáte některou z těchto uvedených dobrot. Stojí to ale doopravdy za to?
Upřímné logo Coca-Coly vám ukáže, kterým orgánům nápoj škodí
Designér Fabio Pantoja z Nikaraguy je totálně závislý na Coca-Cole, ale uvědomuje si, že když to s pitím tohoto lahodného nápoje bude přehánět, uškodí svému tělu. A tak udělal redesign loga Coca-Coly a do písmenek znázornil orgány, kterým nápoj škodí.
Už jste na YouTube viděli 360° videoreklamy?
Možná bychom tomu mohli říkat revoluce v reklamě. Po už dost revolučním kroku, kdy Google začal na YouTube podporovat 360° videa, toho chtějí využít i firmy. Budete vídat 360° reklamy! Tedy pokud nemáte AdBlock.
Coca-Cola mezi prsa aneb další challenge na Facebooku
Polít se kýblem s ledovou vodou a vypít pivo na ex – to jsou asi nejzajímavější výzvy, jež kolovaly na Facebooku. Nyní je tu další challenge přemáhající všechny předchozí. A určitě…
Coca Cola odstartovala kampaň „Choose to Smile“, už mají přes 6 milionů zhlédnutí
Vymyslet koncept reklamního videa zabere stovky hodin. Ještě déle trvá proměnit nápady ve skutečnost. Poté firmy doufají, že jejich video bude virální. Coca Cola vsadila na dětskou roztomilost při realizaci…
Jak vypadá (ne)vtíravý product placement během MS světa v hokeji?
Mistrovstvím světa v hokeji žije celá naše Česká republika. A tohoto faktu si všimli už snad všichna marketingová oddělení. Každý se chtěl přiživit. Některým firmám se to povedlo, některým ne.
První tweety: I velké společnosti jednou na Twitteru začínaly
Když v březnu 2006 vznikl Twitter, ani jeho tvůrci si nebyli moc jistí, co to vlastně ten Twitter je. Mnoho lidí jej nazývalo sociální sítí, někteří mu zase říkali mikroblogovací platforma. Spoluzakladatel Evan Williams ho původně popsal jako „status updates and social utility“ – tedy takový sociální nástroj určený k aktualizaci stavu. Problém byl v tom, že Twitter se vlastně ani nedal nijak pořádně popsat. Bylo to totiž něco úplně nového.
VIDEO: Lahve od Coca-Coly budou žít druhý život
Všichni milovníci přírody a ochránci životního prostředí se mohou radovat. Coca-Cola chce totiž přispět k tomu, aby se její prázdné plastové lahve nevyhazovaly. V kampani s názvem Druhý život představuje 16 nástrojů, které vaši flašku od Coca-Coly změní na něco, co vám poslouží minimálně stejně dobře jako ta Coca-Cola.
VIDEO: Jak si pípá Coca-Cola v Brazílii
Každý člověk by se měl naučit radovat z maličkostí. A přesně tuto myšlenku podporuje i Coca-Cola. Přišla s něčím jednoduchým, co vám vykouzlí úsměv na tváři i v tom nejhorším a nejúnavnějším dni. Je to maličkost. Ale působivá.
Coca-Cola vymyslela originální věc, která nás dokáže ochránit před sociálními sítěmi
Celosvětově populární společnost, Coca Cola, přišla s originálním nápadem, jak obyčejného uživatele sociálních médií odpoutat od tohoto „života na obrazovce“. Jak? Možná zázračný způsob, ale dokonce i na psy to funguje… a na nás?
Sociální média jsou skvělá, ale reálný svět je mnohem lepší!
Vzpomínáte si na dny života offline? Na dny, kdy jsme ještě nepoužívali sociální média? Na dny, kdy jsme si šli posedět s přáteli a povídali jsme si s nimi? Dnes místo toho sedíme naproti sobě, každý s chytrým mobilem v ruce a čas trávíme s „přáteli“ místo s přáteli. Vrchol všeho je, když si s přáteli, co sedí naproti nám, píšeme přes Facebook. Nezdá se vám to absurdní?
Kontroverzní reklama Coca-Coly na Super Bowl
Coca-Cola je známá i díky svým reklamám, které často zaznamenávají úspěch. Nyní přišla s reklamou při příležitosti Super Bowlu, kdy vyzdvihuje různorodost obyvatel v USA. Paradoxně proti tomu se mnoho lidí ohradilo na Twitteru.
Upřímná reklama na Coca-Colu, kterou v televizi neuvidíte
Nová reklama na Coca-Colu se chlubí vším, co firma dělá proto, aby lidem pomohla konzumovat méně kalorií: „V naší nabídce více než 650 nápojů nabízíme nyní více než 180 s nízkým a nulovým obsahem kalorií,“ vysvětluje vypravěč. Reklama rovněž vysvětluje, jak vám jedna plechovka Coly dá 140 „šťastných“ kalorií, které můžete věnovat aktivitám jako tanec nebo smích. Na konci spotu je ještě malými písmeny poznamenáno, že „Spálené kalorie se mohou lišit.“