Štítek: Coca-Cola Zero

1

Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling

Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce…

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Coca-Cola používá svou známou podobu názvu od roku 1887. A od roku 1920 bylo jejich slavné logo umístěno na červeném pozadí. Ale nyní je značka i zelená, tedy aspoň v Argentině. Společnost představila Coca-Cola Life, která je slazená přírodně se vyskytujícím sladidlem stevií. Tento nový produkt se vyznačuje nápadnou zelenou barvou a je zabalen i v láhvi, jejíž materiál je z 30% rostlinného původu a je plně recyklovatelný.
Coca-Cola a O2  rozdávají 7 milionů volných minut

Tisková zpráva: Coca-Cola a O2 rozdávají 7 milionů volných minut

Coca-Cola a O2 navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice. Tentokrát se ale každý o výhru může podělit – pět minut získá pro sebe a dalších pět může zaslat někomu ze svých přátel s předplacenou kartou O2.
Nahoru