Vyhledávací gigant, který ovšem v Česku takové zastoupení nemá, ale i u nás zůstává v podvědomí, vydal během poslední jedenácti dnů jedenáct různých verzí svého loga. Které byste chtěli, aby bylo nadále používáno?
Máme zde pro vás další ukázku, co všechno jsou uživatelé schopni v Blenderu udělat. Nyní zde máme animaci, jedná se o televizní reklamu na Coca Colu, kterou vytvořilo studio PitchiPoy Animation Productions. Video kombinuje jak 3D animaci, tak živé herce. Blender byl použit na veškeré modely, textury a samozřejmě také na samotnou animaci.
Coca-Cola používá svou známou podobu názvu od roku 1887. A od roku 1920 bylo jejich slavné logo umístěno na červeném pozadí. Ale nyní je značka i zelená, tedy aspoň v Argentině. Společnost představila Coca-Cola Life, která je slazená přírodně se vyskytujícím sladidlem stevií. Tento nový produkt se vyznačuje nápadnou zelenou barvou a je zabalen i v láhvi, jejíž materiál je z 30% rostlinného původu a je plně recyklovatelný.
Coca-Cola a O2 navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice. Tentokrát se ale každý o výhru může podělit – pět minut získá pro sebe a dalších pět může zaslat někomu ze svých přátel s předplacenou kartou O2.
Ano. Není to kec. Skutečně, když si projdete tuto infografiku, zjistíte, že peníze, které utratíte za dárky, jídlo, pití nebo třeba kosmetiku na Vánoce skončí v náruči několika málo firem. Aneb konspirace v té nejryzejší podobě.
Americká společnost Apple podle Eurobrand Global 100 získala za rok 2012 dalších 44 % hodnoty a její cena překročila 100 miliard Euro. Hodnota celé společnosti byla vyčíslena na 650 miliard dolarů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.