Štítek: Copywriter

slamdot-copywriting-screen

Copywriting z odvrácené strany zákona

Copywriterů je na světě dost. On si totiž téměř každý, kdo je schopný dát dohromady pár vět, myslí, že by mohl být dobrým copywriterem. Je pravda, že reklamní článek dokáže sepsat téměř každý. Zaobalit ho tak, aby nebylo poznat, že je reklamní, už je jiný level. Někteří obyčejní „copíci“ přesto zvládnout zaujmout.

uvodka

Ondřej Martinek: Copywriting beru jako dialog mezi daným produktem a čtenářem

Dnešní rozhovor přijal Ondřej Martinek, mladý copywriter a affilák na volné noze. Snaží se psát čtivě, protože ho to baví a naplňuje. Běžně zavaří klávesnici, proto aby jeho klient byl stoprocentně spokojen a aby jeho texty nebyly jenom výplní nějakého prázdného místa.

uporava

Otto Bohuš: Oceňuji, že „copywriting“ už není v ČR sprosté slovo

Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.

mita-duran

Copywriterka zemřela po 30 hodinách práce, kterou dokumentovala na Twitteru

Mita Diran pracovala dlouhé přesčasy a to se jí minulou neděli stalo osudným. Upadla do kómatu a zemřela. To, jak během posledních týdnů svého života málo jedla a spala a udržovala se v bdělém stavu pomocí Red Bullu, skvěle dokumentuje její účet na Twitteru.

Martin Tomcik

Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum

Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.

Copywriting

Copywriting je obor, který se zaměřuje na tvorbu čtivých a poutavých obchodních textů. Může se jednat jak o online věci, tak i o tištěné věci. Hlavním účelem je zaujmutí čtenáře,…

Nahoru