Štítek: Copywriting

cognito

Digitální agentura Cognito.cz otevírá pobočku v Norsku

Po 8 letech působení na českém a slovenském trhu otevírá digitální agentura Cognito kancelář v norském Oslu. Pod značkou Cognitoworks bude svoje služby v oblasti vývoje webů, webdesignu a on-line marketingu nabízet ve Skandinávii.

slamdot-copywriting-screen

Copywriting z odvrácené strany zákona

Copywriterů je na světě dost. On si totiž téměř každý, kdo je schopný dát dohromady pár vět, myslí, že by mohl být dobrým copywriterem. Je pravda, že reklamní článek dokáže sepsat téměř každý. Zaobalit ho tak, aby nebylo poznat, že je reklamní, už je jiný level. Někteří obyčejní „copíci“ přesto zvládnout zaujmout.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

magnifier-389900_1920

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

web-ostry-jako-britva

Mějte web ostrý jako břitva s knihou od Jana Řezáče!

Pokud vydá někdo jako Jan Řezáč, jeden z nejznámějších českých konzultantů webů, dlouho očekávanou knihu o webdesignu, je jasné, že se strhne velká lavina. A ta s sebou ponese velký zájem široké veřejnosti, protože se jedná o první podobnou práci na tuzemském knižním trhu.

zajici_uvodni

Petra Šťastná o Zajících v krabici: Dobrý nápad je potřeba realizovat hned

Vybavujete si ten pocit, kdy jste jako děti nemohli nedočkavostí dospat? Čirá radost z těšení se postupně vytratila z našich životů – a to přišlo Petře Šťastné a Vaškovi (příjmení) škoda. Společně začali objevovat svět kvalitních potravin a vymysleli unikátní koncept, jak pro ně zákazníky nadchnout – krabičky s delikatesami, které až do poslední chvíle zůstávají utajené. Nekupujte zajíce v pytli, když můžete rozbalit Zajíce v krabici.

petra_uvodni

Petra Čaníková: K popisu práce copywritera patří respektovat širší souvislosti

V oboru se pohybovala dávno před tím, než dostal nálepku „copywriting.“ Obsahová specialistka Petra Čaníková je velmi příjemná a upřímná žena, která kromě práce na volné noze stíhá vychovávat dvě děti, objíždět CopyCampy a vše brát s nadhledem. Spolupracovala s Transparency International, stojí za projektem Výmoly a pokorně tvrdí, že díky každé zakázce zjistí, co ještě neumí.

uporava

Otto Bohuš: Oceňuji, že „copywriting“ už není v ČR sprosté slovo

Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.

kvetka uvodni

Květoslava Lišková: Díky OVACOPI jsem vystoupila z komfortní zóny

Přestože je z Krnova, má ryzí ostravské srdce. Teprve dvaadvacetiletá Květoslava Lišková toho za pár let stihla skutečně mnoho – spojila ostravské pisálky, programováníchtivé slečny i milovníky technologií. O OVACOPI, platformě setkávání copywriterů a kreativců, říká, že vzniklo z nešťastné lásky, aby ji mohlo udělat šťastnou. A kromě ní také stovky pravidelných návštěvníků těchto inspirativních akcí.

mita-duran

Copywriterka zemřela po 30 hodinách práce, kterou dokumentovala na Twitteru

Mita Diran pracovala dlouhé přesčasy a to se jí minulou neděli stalo osudným. Upadla do kómatu a zemřela. To, jak během posledních týdnů svého života málo jedla a spala a udržovala se v bdělém stavu pomocí Red Bullu, skvěle dokumentuje její účet na Twitteru.

Martin Tomcik

Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum

Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Každému se při vyslovení příjmení Hejl vybaví legendární Hlodač. A přesně o Hlodači si dnes povídat nebudete. Náš host má sice stejné příjmení jako náš nejznámější internetový průkopník, ale jeho křestní jméno je Zdeněk. Celým jménem Zdeněk Hejl. Internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Nyní se dostáváme k druhé části našeho rozhovoru se Zdeňkem Hejlem. Stejně jako v té první části, i nyní se budeme věnovat hlavně SEO a marketingu. Zdeněk Hejl je internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Nyní se dostáváme k poslední části rozhovoru s internetovým konzultantem Zdeňkem Hejlem. V předchozích částech jsme se věnovali hlavně jeho práci, nyní se dostáváme i k jeho osobnímu životu. V závěru dal radu všem začínajícím marketingovým konzultantům, takže se vyplatí číst dále.

Copywriting

Copywriting je obor, který se zaměřuje na tvorbu čtivých a poutavých obchodních textů. Může se jednat jak o online věci, tak i o tištěné věci. Hlavním účelem je zaujmutí čtenáře,…

Petr Jeník: Nejsem úplně týmovým hráčem

Petr Jeník: Nejsem úplně týmovým hráčem

K dnešnímu rozhovoru jsme si pozvali poměrně kontroverzní osobnost Petra Jeníka, kterého můžete znát, jako zarputilého kritika Milionového impéria Davida Kirše nebo provozovoatele Leaguespy.com. Nejen o tom, vám však poví více přímo on sám a navrh prozradí i něco z osobního života. Četba atraktivního materiálu zaručena - tak na co ještě čekáte?
Jak vypadá dobrý banner

Jak vypadá dobrý banner

Nejdůležitější součástí marketingu je vaše značka a vizuální podoba, podle které si vás budou lidé pamatovat. A jednou z důležitých věcí je dobře zpracovaný banner. Ano, nejlepší je asi nechat si ho udělat profesionály. Ti rozumí grafice i marketingu. Ale pojďme se na banner podívat trochu z pohledu laika.

Nebylo už dost českých „odborníků”?

Pokud se pohybujete v internetovém byznyse v Čechách a hledáte schopné dodavatele, leckdy byste potřebovali křišťálovou kouli – najít kvalitní a zodpovědné partnery dá totiž pořádně zabrat. Někteří se však milostivě rozhodnou ušetřit vám čas i peníze a vytvoří si takovou webovou prezentaci, že zůstává rozum stát.
Nahoru