Stále slyšíme o nových algoritmech, podle kterých Facebook zobrazuje lidem příspěvky na Hlavní stránce. Firmy si stěžují, protože dosah jejich příspěvků klesá, a pokud touží oslovit více lidí, musí platit.

Stále slyšíme o nových algoritmech, podle kterých Facebook zobrazuje lidem příspěvky na Hlavní stránce. Firmy si stěžují, protože dosah jejich příspěvků klesá, a pokud touží oslovit více lidí, musí platit.
Jon Loomer se pohybuje v oblasti digitálního marketingu a sociálních sítí. Během posledních měsíců se objevilo více lidí, kteří mu vyprávěli, jak objevili souvislost mezi větším počtem obrázků ve facebookovém příspěvku a jeho následném větším dosahu. Přišlo mu to zajímavé, ale byl trochu skeptický. Chtěl si celou věc ověřit.
Facebook nám to dává jasně najevo, ale trochu nám trvalo, než jsme si toho všimli. Už od října pomalu klesá dosah příspěvků stránek. A bude ještě hůře. Můžete se připravit na to, že brzy za jejich dosah budete platit.