Štítek: Email Marketing

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Email marketing: Oslovte minimálně 50 tisíc zákazníků

Internet je médiem dnešní doby. Na internetu získáváme aktuální zprávy, komunikujeme na něm, nakupujeme, objednáváme služby nebo spravujeme svoje finance. Proto je logické, že na internet je cílená i reklamní strategie firem a služeb. S jednoduchostí a s prakticky nízkými náklady tak na stránkách a mailech oslovíte co nejširší počet potencionálních zákazníků. Výhoda je, že internet nemá omezení hranicemi, takže vaši propagaci můžete díky internetu adresovat v podstatě po celém světě. Je jedno, jestli tuto formu propagace výrobků a služeb a oslovení budoucích zákazníků využije zavedená firma nebo podnik, nebo jestli si tento způsob získávání zákazníků volí začínající podnikatel nebo služba.

Nahoru