Štítek: Emailing

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

Ve Francii si po šesté večer nesmí psát pracovní emaily

Odborové hnutí ve Francii minulý týden definitivně prosadilo pravidlo, že se po šesté hodině večer již nesmí posílat pracovní emaily. Zaměstnanci by v tento čas měli dokonce i vypnout pracovní telefony. Ocenili byste takové pravidlo i u nás? Pokud jste toho názoru, že ano, ještě chvíli vyčkejte. Ono to totiž asi nebude až zas tak horké.

Email marketing: Oslovte minimálně 50 tisíc zákazníků

Internet je médiem dnešní doby. Na internetu získáváme aktuální zprávy, komunikujeme na něm, nakupujeme, objednáváme služby nebo spravujeme svoje finance. Proto je logické, že na internet je cílená i reklamní strategie firem a služeb. S jednoduchostí a s prakticky nízkými náklady tak na stránkách a mailech oslovíte co nejširší počet potencionálních zákazníků. Výhoda je, že internet nemá omezení hranicemi, takže vaši propagaci můžete díky internetu adresovat v podstatě po celém světě. Je jedno, jestli tuto formu propagace výrobků a služeb a oslovení budoucích zákazníků využije zavedená firma nebo podnik, nebo jestli si tento způsob získávání zákazníků volí začínající podnikatel nebo služba.

Více než 70% emailů je spam

Více než 70% emailů je spam

Jasně, dnes už se emaily moc neposílají. Se svými přáteli a známými jste jistě raději v kontaktu přes sociální sítě nebo komunikační programy jako třeba Skype. Emaily se v současné době využívají nejvíce v pracovní sféře. Ale je třeba dodat, že pokud jste v poslední době ve své emailové schránce zpozorovali více spamu, nejste sami.
Nahoru