Štítek: engine

Reel: Joshua Godwin

Další z uživatelů, který se rozhodl, že nám ukáže na čem poslední dobou pracoval je Joshua Godwin. Veškeré modely, které ve videu ukazuje jsou vyhotoveny jak v Blenderu, tak i v ZBrushi, který byl použit na pokročilé detaily. Vše to nakonec nechal vyrenderovat v interním enginu.

Tvorba lowpoly stromu pro herní engine UNITY #3

Stromy, květiny a kameny dotvářejí realistický dojem exteriérů a je proto potřeba dát si na nich záležet. Zároveň člověk musí dbát na to, aby počet polygonů byl co nejmenší a daný prvek mohl v levelu použít co nejvícekrát. V této třetí části dokončíme celý strom a zobrazíme jej v herním enginu.

Tvorba lowpoly stromu pro herní engine UNITY #2

Stromy, květiny a kameny dotvářejí realistický dojem exteriérů a je proto potřeba dát si na nich záležet. Zároveň člověk musí dbát na to, aby počet polygonů byl co nejmenší a daný prvek mohl v levelu použít co nejvícekrát. V této druhé části se podíváme na tvorbu základní textury větve a listů.

Nahoru