Štítek: Facebook

FullSizeRender 11

WHY NOT ME? Odpověď na sexuální obtěžování

Na internetu, přesněji na sociálních sítích, se ztrhla lavina protestů, které jsou řekněme trochu vzhůru nohama. Kdo protestuje? Ženy. Proč? Kvůli sexuálnímu obtěžování. Bylo ono sexuální obtěžování závažné? Sexuální obtěžování, na které si ženy stěžují se právě nikdy neuskutečnilo. Normální je, že si něžné pohlaví stěžuje na nemístné a oplzlé poznámky pohlaví opačného. V některých případech se od obtěžování slovního přejde i k obtěžování fyzickému.

fb text

Psaním zpráv to nekončí. Věděli jste, že text na Facebooku můžete i formátovat?

Je to vážně tak, Facebook nabízí možnost základního formátování textu zpráv na chatu podobně jako třeba při psaní v dokumentu Word. Liší se pouze způsob, jak toho dosáhnout. Praktickou pomůcku…

freshjam-marketing

Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.

explore feed

Slováci mají jinou testovací verzi Explore feedu, výrazně se propadá dosah internetovým podnikatelům

Facebook minulý čtvrtek spustil novou novou alternativu ke klasické facebookové zdi. V šesti zemích testuje její speciální verzi a zjišťuje dopad. V testovacích zemích tato verze nezpůsobuje nadšení ani mezi obchodníky, ani mezi běžnými uživateli.

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-467576-2964dad8-bc37-4e26-a1af-31124c2a2646

Facebook chystá své Stories i pro funpage

Facebook je v pořadí třetí sociální sítí, která uživatelům umožnila publikovat své Stories. V překladu příběhy naše všedního dne. Na takových příspěvcích si nemusíme dávat extra záležet a lámat si hlavu s kvalitou a kompozicí snímku. Takové snímky totiž za 24 hodin zmizí. Stories slouží pouze jako další prostředek k informování vašich přátel o tom, co právě děláte. Mezi prvními tuto možnost nabídla mobilní aplikace Snapchat, která na své popularitě velimi ztrácí. Nicméně byla první, následovala aplikace Instagram a následně Facebook.

Indie náhled

Naděje pro Indii: Facebook intenzivně pomáhá hledat dárce krve

Stejně jako mnoho dalších zemí, také Indie se potýká s nedostatkem dárců krve. Poptávka od pacientů, kteří krev nutně potřebují, vysoce převyšuje nabídku. Tento problém vede pacienty a jejich rodiny k velmi stresujícímu hledání dárců na vlastní pěst, protože nemocnice či krevní banky pro ně krev prostě nemají. Společnost Facebook se proto rozhodla přiložit ruku k dílu a usnadnit těmto lidem hledání a vzájemnou komunikaci s dárci prostřednictvím své sociální sítě.

petr hubel 02

Zemřel Petr Hübel, který bojoval s agresivní formou rakoviny a léčil se u šamanů. Instagram smutní

Stále se usmívající Petr Hübel zemřel několik týdnů po oslavení svých čtyřiadvacátých narozenin. Své narozeniny oslavil 4. září, přičemž v tento den na Instagramu zveřejnil fotku, na které se vysmíval doktorům. „S alternativní léčbou a takovým přístupem se nedožiješ ani narozenin. Nevěřte doktorům. Nemá to smysl. Vše je jen na vás,“ vzkazoval tehdy Petr instagramovým fanouškům. Bohužel, včera se na Facebooku a Instagramu objevila zdrcující zpráva. Petr boj s agresivním non-hodgkinovým lymfomem prohrál.

hqdefault

Pozor na falešné profily na Facebooku. Naletěly už stovky lidí

Podvodníci neustále přicházejí s novými způsoby, jak oklamat důvěřivé a nezkušené uživatele a pod nejrůznějšími záminkami z nich pak dostávají citlivá data, která se v jejich rukou mění v nebezpečnou zbraň. Před takovými útoky varuje dokonce už i policie. Nedávno byly v médiích popsány například falešné zprávy, které na svém facebookém profilu obdržely desítky lidí.

Screen Shot 2017-08-27 at 6.09.23 PM

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

hashtag

Hashtag slaví. Tušíte, jak dlouho už jej používáme?

Klávesová zkratka AltGr+3, která pomáhá vytvořit symbol křížku (#), byla ještě donedávna pro většinu běžných uživatelů sociálních sítí neznámou. Tento znak se totiž v běžně psaném projevu takřka nepoužíval a nebyl tedy důvod, proč se jej naučit. Změnilo se to právě před deseti lety, kdy se na Twitteru poprvé objevil hashtag.

Facebook Marketplace

Aukro už vás nebaví? Do Česka přichází online tržiště Facebook Marketplace

Sdružovat prodejce a nakupující do společné skupiny a vytvářet tak obrovské virtuální tržiště s vysokou koncentrací nabídek převážně použitého zboží, to je cílem americké společnosti Facebook. Ta nyní svou platformu Facebook Marketplace, která funguje na podobném principu jako obchodní internetový portál eBay, Letgo nebo Aukro, rozšiřuje také do Česka a dalších šestnácti evropských zemí.

og

Apple si založil instagramový účet. Může se na něm objevit i vaše fotka

Je známo, že Apple sebe ani své produkty příliš nepropaguje na sociálních sítích. Toho, jak jsou sociální sítě mocné si už v Applu všimnout museli. Častokrát jen propagace prostřednictvím sociálních sítí,…

20624254_10207320778297879_1966203626_n

Autem můžeme dojet kdekam, co třeba do Mongolska?

Už druhý den jsou na cestě tři mladíci, kteří se rozhodli vyrazit až do dalekého Mongolska. Na tomto samotném faktu by nebylo nic zvláštního, kdyby při cestě využili leteckou dopravu. Čím tedy do Mongolska, vzdáleného 24 tisíc kilometrů cestují? Starým BMW.

403C0D1A00000578-4499730-image-a-41_1494593372287

Svůdná kráska se chce přátelit na Facebooku – kdo to je ve skutečnosti a co chce?

Až několik žádostí o přátelství denně od spoře oděné krasavice dostávají už i čeští uživatelé Facebooku. Dříve měla tato „děvčata“ cizí jména, pro zvýšení důvěryhodnosti mají nově česká. Kdo není ješita a jeho ego neskáče radostí, však na první pohled odhalí, že důvěru by v ně rozhodně vkládat neměl. Proč?

Nahoru