Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: Facebook reklama

foto

Jan Bartoš: Výkonnostní reklama dnes není jen o tom, kdo dá víc, ale kdo má kvalitnější obsah (II. část)

V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.

web-design-1953128_1280

Facebook vloží doprostřed videí reklamy

Jsou pro vás nepříjemné reklamy na YouTube, které se objevují před začátkem videa a které můžete přeskočit až po několika sekundách? Dobrou zprávou je, že Mark Zuckerberg tyto reklamy nesnáší. Špatnou zprávou je, že jeho sociální síť plánuje zavést trochu jiný typ reklam, který se může zdát jako ještě více nepříjemný.

facebook-thumb-wallpaper_1025935033

Facebook přichází s reklamním formátem Slideshow

Reklama na Facebooku ve video formátu může poměrně rychle vyčerpat váš datový tarif. Pakliže máte připojení k internetu příliš pomalé, možná se reklama ani nenačte. K těmto účelům sociální síť vytvořila nový reklamní formát, který nazvala Slideshow.

facebook-interest-based-ads-preferences-800x402

Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

start-to-succes

Facebook: K přímé lince na jejich zástupce se nyní dostane více lidí

Inzerenti a marketingoví pracovníci o to žádali už dlouho. A teď se jim to konečně splnilo. Facebook jim prostřednictvím svého programu Start to Success nabízí přímou linku na svého zástupce.

Partnerství Facebooku a Shutterstock: 25 milionů fotografií zdarma

Partnerství Facebooku a Shutterstock: 25 milionů fotografií zdarma

Všichni známe to rčení, že „jeden obrázek vydá za tisíc slov“ a všichni víme, že vizuální obsah je pro lidi mnohem působivější než čistý text. Jenže kde pořád ty obrázky brát, aby nám za jejich využívání nehrozil žádný trest?
Nahoru