Štítek: facebook reklamy

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

Do aplikace Facebook Messenger přichází reklamy

Začátkem tohoto týdne si uživatelé aplikace Facebook Messenger v některých zemích všimli, že se v jejich chatovací aplikaci začaly objevovat reklamy. Facebook tyto informace potvrdil s tím, že jde zatím o testování.

Facebook už zobrazuje reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají

Už nezáleží na tom, zda jste nebo nejste uživateli Facebooku. Inzeráty se k vám dostanou tak jako tak. Facebook je teď schopný zobrazovat reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají.

Facebook přichází s reklamním formátem Slideshow

Reklama na Facebooku ve video formátu může poměrně rychle vyčerpat váš datový tarif. Pakliže máte připojení k internetu příliš pomalé, možná se reklama ani nenačte. K těmto účelům sociální síť vytvořila nový reklamní formát, který nazvala Slideshow.

Facebook marketing: Nejčastější otázky a odpovědi týkající se správy reklamy a FB ads

Nevíte si občas rady s marketingem na Facebooku? Přinášíme vám odpovědi na nejčastější otázky, pár užitečných tipů a triků a rad od profesionálů.

Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

Nahoru