Jon Loomer se pohybuje v oblasti digitálního marketingu a sociálních sítí. Během posledních měsíců se objevilo více lidí, kteří mu vyprávěli, jak objevili souvislost mezi větším počtem obrázků ve facebookovém příspěvku a jeho následném větším dosahu. Přišlo mu to zajímavé, ale byl trochu skeptický. Chtěl si celou věc ověřit.
Štítek: Facebook sdílení
Facebook se zaměřuje na ochranu soukromí, přichází změny
To, že si máme na Facebooku dávat pozor na nastavení soukromí, je už docela ohraná věc. Zřejmě ji ale ještě všichni nerespektují. Facebook se teď totiž rozhodl vložit se do situace sám a začít to řešit. Změnil výchozí nastavení statusů. Už je neuvidí všichni jako dříve. A přijdou i další změny.
Facebook: Podívejte se, kdo z vašich přátel se nachází v okolí
Facebook včera představil novou funkci, kterou nazývá Nearby Friends. Ta vám umožní vidět, jak daleko se nacházíte od svých přátel, po omezenou dobu s nimi můžete sdílet svou polohu. Samozřejmě se zase objevily obavy o ochranu osobních údajů a soukromí. Ale Facebook si od funkce slibuje, že by mohla lidem především pomoct, aby spolu zase trávili více času v reálném světě místo online. Uživatelé iOS a Androidu to budou moci vyzkoušet už v následujících týdnech, takže uvidíme.
Dinosauři na Facebooku: Vrací se pravěk?
Pokud jste v poslední době dávali něco na Facebook, možná jste si všimli nového prehistorického tvora. Při nastavování soukromí se totiž objevuje modrý dinosaurus. Společnost tak testuje vyskakovací okna, která vás donutí věnovat pozornost tomu, co je v nich napsáno. A právě proto je tam dinosaurus.
Rozdáváme zadarmo aneb kolik lidí téhle blbosti ještě věří
Lidská blbost snad nezná hranic. Nebo jak jinak si vysvětlíte, že se v Česku stále ještě nachází tisíce hloupých ovcí, jak je nazval Daniel Dočekal ve svém příspěvku? On včera psal, že jen na jedné stránce je těchto ovcí 16 tisíc. Dnes už se můžeme bavit o větším čísle. Ano, ovce se nám asi množí.
Facebook: Text je nezajímavý, nebudeme ho tolik zobrazovat
Facebook chce, aby vlastníci stránek přestali sdílet tolik textového obsahu. Místo toho se prý mají snažit o jiný typ příspěvků, které na lidi lépe zapůsobí.
Facebook zajímá i to, co nikdy nepublikujete
Není pochyb o tom, že Facebook o vás ví téměř všechno. Sleduje i spoustu věcí, o kterých ani nevíte. Například ho zajímá i to, proč jste začali psát status, který jste nakonec nepublikovali.