Štítek: Fanoušci a zákazníci

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Identifikace zákazníků vám může pomoci dobře rozjíždět váš byznys. Budete vědět, co se zákazníkům líbí, co očekávají a co požadují. Tím se budete moci zaměřit přesně na jejich potřeby. Platí to všude, stejně tak na webu. Pojďte tedy poznat sociální motýly, neustále pracující kariéristy, nenapravitelné pařmeny a fanoušky technologií.
Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Nahoru