Social Media barometr zveřejnil zajímavé údaje z oblasti slevových portálů. Ze studie jsme zjistili, co zde Češi nejvíce nakupují a co nejčastěji reklamují.
Štítek: fungování slevových portálů
Tisková zpráva: 75 % nákupů provedou na slevových serverech ženy, vyšší útraty mají ale už muži
Slevové nakupování je v Čechách oblíbené především u žen. Jejich nákupy se na celkovém počtu podílí ze tří čtvrtin. Tato početní převaha se projevuje i v celkových tržbách, kdy ženy nechají na slevových serverech 3x více peněz než muži. Zejména kvůli rozdílnému přístupu k slevovému nakupování a odlišné skladbě poptávky je však v průměru vyšší útrata muže než ženy. Vyplývá to z dat slevového serveru Vykupto.cz.
Slevový server Hypersleva.cz končí
Na provozovatele slevového portálu Hypersleva.cz byl podán návrh na insolvenci a končí. Pro nezasvěcené (např. téměř 20tisícovou skupinu fanoušků na Facebooku) je konec zřejmě poměrně náhlý, ale portál měl problémy už delší dobu. Další konkurent Slevomatu je v prachu...