Google Glass má mnoho využití. Chirurgh z Ohio se rozhodl živě vysílat operaci kolene svým kolegům, aby celému lékařskému světu demonstroval, že i zde má Google Glass budoucnost.
Google oznámil, že do svých high-tech chytrých brýlí přidal několik updatů. Tyto updaty by měly usnadnit handsfree komunikaci či vyhledávání nového obsahu a jedním z těchto updateů je i nový prohlížeč.
Google Glass jsou v současnosti největším tech hitem a nepotřebují žádný dlouhý úvod. Od svého veřejného odhalení v dubnu 2012, se kolem tohoto „na hlavu nasaditelný Android“ točí kontroverzní diskuze a sociologické analýzy. V současné době je k dispozici jen v omezeném množství pro vybrané členy „Glass Explorers“. Pánové z webu Catwig patří mezi ty vybrané. Svoje Google Glass se však rozhodli prozkoumat poněkud podrobněji než většina ostatních uživatelů.
High-tech žádosti o ruku už tu byly – třeba prostřednictvím Vine nebo pomocí dronu. Zde se ale patrně jedná o historicky první žádost o ruku, zprostředkovanou Google Glass.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.