Google AdWords představuje další rozšíření, prostřednictvím kterého vám zákazníci mohou zaslat textovou zprávu na mobil přímo z vyhledávání.
Štítek: Google AdWords
Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť
Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.
Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec
Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.
Google AdWords: Rozšířené textové reklamy navyšují počet znaků
Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.
Google Merchant: Buďte vidět v Nákupech Google
Google Merchant. Pro někoho španělská vesnice, pro někoho ráj zisků. Internetová společnost Google spustila před několika lety službu Nákupy, která se zaměřuje na výběr a vyhledávání zboží. Funguje na podobném principu jako zbožové vyhledávače Zbozi.cz a Heureka.cz. V tomto článku vám prozradíme, jak Google Merchant založit a jak nahrát produkty z vašeho e-shopu do tohoto systému. Závěrem vám dáme několik užitečných tipů.
Jaká klíčová slova na Googlu byla v roce 2015 nejdražší?
Vyhledávač Google v první polovině roku 2015 (za první a druhé čtvrtletí) shrábnul téměř 35 miliard dolarů. Meziroční nárůst příjmů je 11 %. Do systému Google AdWords inzerenti naléli miliardy dolarů. K dispozici jsou miliardy klíčových slov a ceny za proklik se razantně liší. Některá klíčová slova stojí několik centů, jiná i stovky dolarů. Která klíčová slova jsou nejdražší?
Google zacílí reklamy přímo na vás pomocí vašeho emailu
Google představil novou službu, kterou nazval „Customer Match“. Inzerenti tak v rámci PPC reklamy mohou oslovit své zákazníky pomocí jejich emailových adres. Společnost Google má totiž jedinečnou pozici k tomu, aby mohla spojit inzerenty se zákazníky všemi možnými způsoby.
Google končí s pornem, v reklamách ho už neuvidíte
Naštěstí pouze ve svých reklamách. Ve svých textových reklamách AdWords omezí drtivou většinu porno inzerentů. Konkrétně vadí všechny stránky, které „propagují grafické znázornění sexu“.
AdWords
Adwords je vysoce cílená reklama placená za proklik. Provozovatelem Adwords je Google. Platíte pouze za klienty kteří kliknou na vaši reklamu.Je to podobný reklamní systém jako AdSense, je je určený…
AdSense
Google AdSense je bezplatný, jednoduchý program, pomocí kterého mohou majitelé webových stránek všech velikostí vydělávat peníze tím, že budou na svých stránkách zobrazovat cílené reklamy Google. Adsense je služba, jejímž…
Google chce zřejmě blokovat špionáž NSA
V předchozím měsíci provedl Google tiše změnu zaměřenou na šifrování veškeré vyhledávací činnosti – s výjimkou kliknutí na reklamy. Tvrdí, že to bylo učiněno jako zvláštní ochrana pro uživatele, ale cílem společnost může být především blokování špionážní činnosti NSA. Nebo je to možná krok ke zvýšení příjmů z reklam. A nebo obě možnosti. Vítejte v matoucím světě Google bezpečného vyhledávání.
Adwords
Jedná se o reklamní PPC systém, který využívají inzerenti pro zobrazování PPC inzerátů. Více viz pojem Google Adwords.