Štítek: Google AdWords

Google AdWords má nové rozšíření. Budete si moct esemeskovat se zákazníky

Google AdWords představuje další rozšíření, prostřednictvím kterého vám zákazníci mohou zaslat textovou zprávu na mobil přímo z vyhledávání.

Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť

Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

Google AdWords: Rozšířené textové reklamy navyšují počet znaků

Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.

Google Merchant: Buďte vidět v Nákupech Google

Google Merchant. Pro někoho španělská vesnice, pro někoho ráj zisků. Internetová společnost Google spustila před několika lety službu Nákupy, která se zaměřuje na výběr a vyhledávání zboží. Funguje na podobném principu jako zbožové vyhledávače Zbozi.cz a Heureka.cz. V tomto článku vám prozradíme, jak Google Merchant založit a jak nahrát produkty z vašeho e-shopu do tohoto systému. Závěrem vám dáme několik užitečných tipů.

Jaká klíčová slova na Googlu byla v roce 2015 nejdražší?

Vyhledávač Google v první polovině roku 2015 (za první a druhé čtvrtletí) shrábnul téměř 35 miliard dolarů. Meziroční nárůst příjmů je 11 %. Do systému Google AdWords inzerenti naléli miliardy dolarů. K dispozici jsou miliardy klíčových slov a ceny za proklik se razantně liší. Některá klíčová slova stojí několik centů, jiná i stovky dolarů. Která klíčová slova jsou nejdražší?

Google zacílí reklamy přímo na vás pomocí vašeho emailu

Google představil novou službu, kterou nazval „Customer Match“. Inzerenti tak v rámci PPC reklamy mohou oslovit své zákazníky pomocí jejich emailových adres. Společnost Google má totiž jedinečnou pozici k tomu, aby mohla spojit inzerenty se zákazníky všemi možnými způsoby.

Google chce zřejmě blokovat špionáž NSA

V předchozím měsíci provedl Google tiše změnu zaměřenou na šifrování veškeré vyhledávací činnosti – s výjimkou kliknutí na reklamy. Tvrdí, že to bylo učiněno jako zvláštní ochrana pro uživatele, ale cílem společnost může být především blokování špionážní činnosti NSA. Nebo je to možná krok ke zvýšení příjmů z reklam. A nebo obě možnosti. Vítejte v matoucím světě Google bezpečného vyhledávání.

AdBlock již na Google Play nenajdete

Hlavní příjmy Googlu jsou z reklamy a tak není divu, že začíná aktivněji bojovat proti programům, které reklamu blokují. Ze svého internetového tržiště Google Play odstranil již AdAway a především Adblock Plus, který si na platformě Android získal milionovou komunitu uživatelů.
AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords tým se v poslední době nadře. Už Product Listings je průlomovou záležitostí (po vzoru srovnávačů cen vrátí na dotaz pět „nejrelevantnějších” produktů i s obrázky). Dámy a pánové z AdWords však pokračují a představují mocný nástroj, kterým můžete optimalizovat svoje náklady za proklik v závislosti na zařízení nebo dokonce denní době.

Komunitní stránka AdWords oslavila první výročí

14.února 2011 Google razantně vylepšil svoje fórum pro AdWords a místo něj spustil komunitní stránku. Ta se za rok rozrostla do více než deseti jazyků a sdružuje zájemce o problematiku AdWords, komunitní experty (tzv Top Contributors) a povolané osoby přímo z řad týmu Google AdWords.

Ad­block Plus – aplikace určená pro blokaci otravných reklam je dostupná i pro Android

Ad­block Plus je nás­troj pro blokování rek­lam v inter­ne­to­vém prohlížeči. Zbaví vás všudypřítomných vyskakujících oken v internetových prohlížečích a aplikacích. Nyní je aplikace zdarma dostupná i pro Android.
Nahoru