Štítek: Google Analytics

Bounce rate

Anglicky bounce rate, česky míra okamžitého opuštění webové stránky. Jedná se o odborný termín z oblasti internetové marketingu. Co znamená? Nejlépe bude, když uvedeme příklad. Pokud je míra opuštění stránek 100%…

Google Analytics

Google Analytics je profesionální analytický nástroj, který sleduje webové stránky a poskytuje jejímu majiteli přesné a detailní informace ohledně návštěvnosti a návštěvnících stránek. Stačí se pouze registrovat na stránkách Google…

DSC_9877w

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

Návod k měření crashů mobilních aplikací v Google Analytics

5. 3. 2013, 07:03 – Pokud se pohybujete ve světe online marketingu, blog Google Analytics by neměl chybět ve vašich záložkách. Nejnovější příspěvek jde ruku v ruce s módou Googlu zdůrazňovat mobilní zařízení a ukazuje, jak správně používat Analytics ke sledování a analýze crashů aplikací.

Tisková zpráva: Server Pronajmy.cz hláší: Padl další rekord v návštěvnosti

Inzertní server Pronajmy.cz překonal v lednu a únoru 2013 výsledky z minulého roku o 260 a 300 % (zdroj Google analytics). Počet návštěv serveru nečekaně rostl i přes zimní měsíce, a v tomto trendu chce server pokračovat v celém tomto roce.

Neztraťte se v novém Google Analytics rozhraní

Google poměrně nečekaně v noci na dnešek provedl změnu rozhraní svého nástroje pro webovou analytiku – Google Analytics. Nejedná se sice o žádné zásadní změny, které by znemožnily uživatelům Google Analytics používat, ale někoho by to určitě mohlo zmást. Pojďme se tedy společně podívat, k jakým změnám vlastně došlo.
Prodej reklamy a jak vydělávat na prodeji reklamy u webu nebo online magazínu? 2. část

Prodej reklamy a jak vydělávat na prodeji reklamy u webu nebo online magazínu? 2. část

Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Jak prodávat reklamu u webu, internetového magazínu, osobního blogu či dívčího blogísku

Jak prodávat reklamu u webu, internetového magazínu, osobního blogu či dívčího blogísku

Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit spát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory - náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede, vždy se to povedlo. Tento web nebude výjimka :-).
Nahoru