Technologický gigant Google se nedávno dostal do hledáčku právních sporů v souvislosti s obviněním z porušení ochrany soukromí. Společnost souhlasila s urovnáním hromadné žaloby, která na ni byla podána ve…
Štítek: Google Analytics
10 nejdůležitějších metrik v Google Analytics, které se vyplatí sledovat
Webové stránky s atraktivním obsahem jsou předurčeny k tomu, aby přiváděly velký počet návštěv. Ještě důležitější je ovšem této návštěvnosti využít a přimět uživatele k nákupu. Aby se to firmám povedlo, musí znát dokonale své uživatele. Agentura LCG New Media shrnula v následujícím textu 10 nejdůležitějších metrik, které se vyplatí v Google Analytics sledovat.
Co to jsou UTM parametry?
Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.
Bounce rate
Anglicky bounce rate, česky míra okamžitého opuštění webové stránky. Jedná se o odborný termín z oblasti internetové marketingu. Co znamená? Nejlépe bude, když uvedeme příklad. Pokud je míra opuštění stránek 100%…
Google Analytics
Google Analytics je profesionální analytický nástroj, který sleduje webové stránky a poskytuje jejímu majiteli přesné a detailní informace ohledně návštěvnosti a návštěvnících stránek. Stačí se pouze registrovat na stránkách Google…
Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….