Přestože se po zprávách o konci Google Reader začalo objevovat trochu zoufalství, protože uživatelé nevěděli, čím RSS čtečku nahradí, Google se přesto rozhodl ji ke dnešnímu dni ukončit.
Facebook začal vyvíjet nový vyhledávací systém. Hlavním vývojářem se stal bývalý pracovník Google - Lars Rasmussen, pod jehož vedením byl vytvořen projekt Google Maps a Google Wave.
Společnost Google veřejně přiznala, že její produkt nesoucí název Google Wave nenaplnil jejich očekávání a již nebude aktualizovaný. Google jej představil dne 28. května 2009 na konferenci Google I/O a úkolem této sítě je sjednotit více komunikačních kanálů, například email, instant messaging, wiki a sociální sítě.
Už žádné pozvánky. Komunikační služba Googlu je nyní přístupná pro všechny. Oznámil to Lars Rasmussen na vývojářské konferenci Google I/O. Ke zpřístupnění všech funkcí této služby postačí klasický Google účet, stejně jako tomu je u všech Google služeb. Na stejné konferenci byl Google Wave představen.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.