Štítek: Google

Tisková zpráva: Jaké velké změny chystá Google a Facebook v roce 2018?

Začátkem roku firmy vždy postupně odhalují největší změny, které chystají. Když to shrneme, tak Facebook chce, aby firemní stránky a profily generovaly pouze takový obsah, který bude pro uživatele zajímavý, vzdělávací či zábavný a bude postupně omezovat profily, které nedávají uživatelům žádnou přidanou hodnotu. Obsah a jeho propojení s osobními profily a aktivními influencery tak bude velmi důležitý. Lze také předpokládat tlak na zvyšování výdajů. Google reaguje na jasný trend přesunu na mobilní zařízení a chce, aby tito uživatelé měli co nejlepší zkušenosti při hledání. Tomu uzpůsobuje jednotlivé klíčové signály. Firmy, které nezareagují na tyto nové faktory, budou postupně ztrácet. Agentura LCG New Media v následujícím textu shrnuje, jaké konkrétní změny slibují v letošním roce giganti Google a Facebook.

Google pracuje na rozšířené realitě do Chrome

Rozšířená realita už není jen buzzwordem, technologické společnosti se snaží prvky augumentované reality dávat všude možné. A další na řadě jsou evidentně mainstreamové internetové prohlížeče. Google totiž přináší do Chrome rozšířenou realitu.

Český trh internetové reklamy z pohledu Internet BillBoard

Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahuje v České republice 7,3 milionů uživatelů měsíčně, prakticky tak dokáže zasáhnout 97 % české internetové populace. V roce 2017 bylo 81 % prostoru jejich klientů využito pro komerční kampaně. V loňském roce se v internetové reklamě v Česku protočilo 23,3 miliardy korun, což představuje 18% meziroční nárůst. V souvislosti s tím je důležité připomenout i to, že už v roce 2015 předstihla internetová reklama v Evropě tu televizní.

Google přišel na způsob jak předpovědět kardiovaskulární poruchy jen z pohledu do vašich očí

Nový systém vyvinutý výzkumníky z Verily a Google AI dokáže dle fotografií vašich očí předpovědět, zdá budete mít sklony ke kardiovaskulárním nemocem v následujících pěti letech. Dle studie, která vyšla…

Jak Google bojuje proti šíření falešných zpráv?

Internet je plný falešných zpráv. A právě proto se gigant mezi vyhledávači – Google – rozhodl proti šíření falešných informací bojovat. Například nyní nově blokuje zobrazování stránek, které maskují zemi původu, ve výsledcích vyhledávání.

Vyhledávání na Google bude zajímavější, odpověď získáte přímo od celebrity

rýček Google ví všechno. A co udělá, když neví? Zeptá se celebrit. Asi tak by se dala shrnout nová vychytávka od Googlu, která má udělat vyhledávání o něco zábavnějším. Společnost…

Čeští studenti z ČVUT získali druhé místo na Amazon soutěži v UI, předčili prestižní americké univerzity

Skupina pěti studentů z ČVUT, pod vedením profesora Jana Šedivého, vyhrála se svým chatbotem Alquist druhé místo v soutěži Amazonu v Las Vegas. Studenti ukázali, že Česko patří mezi špičku…

Levi a Google vytvořili „smart jacket“. Ovládejte svůj telefon pomocí bundy

Google a Levi se spojili aby vytvořili první “smart jacket”. Obyčejnou džízku obohatili dotykovými ovládacími prvky, vbudovanými přímo do látky a vy můžete svoje mobilní zařízení ovládat dotyky a gesty, které si můžete jednoduše a svobodně nastavit pomocí aplikace Jacquard.

CEO Googlu veškeré své povinnosti odsouvá stranou, jako první opraví emoji cheeseburgeru

O víkendu na sociálních sítích vypukla debata ohledně emoji cheeseburgeru v novém systému Android 8.0. Avšak Sundar Pichai, který stojí v čele technologického gigantu, má správně nastavené své priority. Přestože má na práci spoustu jiných věcí, slíbil, že všechno ostatní dá nyní stranou, aby vyřešil naléhavější problém, kterým je právě emoji cheeseburgeru.

Apple nepřekvapil a opět vítězí. Jaké další značky byly oceněny?

Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila seznam 100 nejhodnotnějších světových značek za rok 2017. Stejně jako v předcházejících letech se na prvním místě udržela technologická společnost Apple, jejíž hodnotu Interbrand vyčíslil na 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony korun). Na druhém místě skončil vyhledávač Google.

Sdílejte se světem zážitky prostřednictvím videa. Google Maps vám to umožní

Zaujalo vás místo, na kterém se zrovna nacházíte? Přidejte se k místním průvodcům a podělte se o svůj zážitek s ostatními! V aplikaci Google Maps na platformě Android můžete nyní k jednotlivým lokacím přidávat nejen fotografie, ale také až třicetivteřinová videa. Natočte zajímavý příspěvek a nalákejte tak lidi z okolí do svého podniku, oblíbené kavárny nebo na výlet do přírody.

Oskenujete si chodidlo a do 4 týdnů budete mít doma lodičky na míru!

Také máte v botníku několik krásných lodiček, které si obujete jen vyjímečně, protože jsou příliš nepohodlné? Pokud ano, jistě budete potěšeni novou aplikací. Pomocí aplikace si nohu naskenujete a firma True Galt vám vytvoří lodičky přesně na míru!

Trend ve znamení jednorožce pomalu mizí z Instagramových fotek

Jednorožec vždy symbolizoval něco vzácného, neobvyklého a originálního. Charakteristiky vychází z podstaty mystického zvířete, je to bájné zvíře, které snad ani neexistovalo. V poslední době se s motivem jednorožce roztrhl pytel. Každý chtěl být tak originální, že se sama originalita rozplynula. Nejen, že se motiv jednorožce tiskne na všechno možné, ale existuje i „jednorožčí“ limonáda.

Google zaplatil 63 miliard a stále je to Evropské komisi málo? Další pokuta bude ještě vyšší

Google čelí dalšímu obvinění, které pravděpodobně skončí další pokutou v řádu miliard. Zdá se, že se na společnost Google sypají samé stížnosti, které nemůže popřít a musím jim čelit. Pomalu se stává tradicí, že Google platí pokutu každý měsíc.

Tisková zpráva: Jak využít Analytics na Facebooku?

Nedávno Facebook naroloval do Business Manageru novinku – Analytics. Nesrovnalosti mezi Google Analytics a kampaněmi na Facebook jsou pro manažera každodenním chlebem. Data z návštěvníků webu nebo Pages jste tak doposud mohli analyzovat hlavně v Google Analytics nebo Přehledech pro okruhy uživatelů, popř. Insights. Facebook tak poměrně logicky rozvinul svoji analytiku a poskytl platformu s názvem „Analytics“. Jaká novinka je a v čem jsou její výhody, shrnul Vojtěch Lambert ze společnosti LCG New Media.

Jan Matoušek: Používání Googlu či Facebooku je obchod – tvoje data za jejich služby

Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.

Nahoru