Digitální agentura H1.cz má od počátku roku dva nové manažery. Ještě před Vánoci tým account manažerů rozšířil Milan Merglevský. A lídrem performance advertising se stal Martin Matějka.
Štítek: H1
David Špinar: Dokázali jsme organicky růst, aniž bychom se museli výrazně snažit
Většina z vás zná Davida Špinara jako jednoho z otců digitální agentury H1.cz, kterou v roce 2005 spoluzakládal společně s dalšími 3 společníky. Málokdo ale ví, že David ještě před založením Hájedničky pracoval jako project manager v Internet Info či jako vedoucí projektů v Dobrém webu. A ještě méně lidí ví, jak vlastně taková Hájednička vznikala, jak se z malé rodinné agentury podařilo vybudovat firmu o 100 zaměstnancích a proč se nakonec David rozhodl agenturu prodat a nastoupit do Googlu. To vše a mnohem více se dozvíte v exkluzivním rozhovoru s Davidem Špinarem.
Ivana Vávrová z H1.cz přechází do Neo@Ogilvy
Ivana Vávrová, která působila v digitální agentuře H1.cz na jako konzultantka online marketingu, nyní posiluje tým v digitální mediální agentuře Neo@Ogilvy.
Agentura Proficio Marketing získala certifikát od Skliku
Skupina certifikovaných agentur se může pyšnit dalším členem, a to úspěšnou agenturou Proficio Marketing. Aktuálně má Sklik deset certifikovaných agentur, mezi nimiž se vedle agentury Proficio Marketing objevují i Acomware, INBORN, Adexpres, Performio, B2B Group, PPCguru, H1.cz, ResolutionMedia a Sun Marketing.
Pavlína Louženská – specialistka na módní marketing
Pavlína Louženská je bývalá marketingová ředitelka digitální agentury H1.cz, současně nepřehlédnutelná organizátorka Copycampu a také nedávné konference spojující technologii a módu #fashiontechcz. Je matkou moderní módy a módního marketingu. Pavlína…
V Česku vznikl nový klub internetových podnikatelů
V České republice se v poslední době roztrhl pytel profesních sdružení on-line podnikatelů. Nyní vznikl na tuzemském internetu zbrusu nový klub internetových podnikatelů. Za novou platformou stojí především český Google.
Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….