Hacker tvrdí, že získal přístup k celé databázi uživatelů na Twitteru a již má detaily o více než 15 000 účtech. Navíc soubor s těmito daty nahrál na stránku pro sdílení souborů. Twitter ale tvrdí, že je to celé výmysl a žádné jeho účty nebyly ohroženy.
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Znovu a znovu se sociální sítě snaží mezi sebou bojovat. Bojují, kdo bude lepší, kdo nabídne uživatelům více možností, kdo bude zábavnější. Některé z těchto online bitev jsou uvedeny v infografice, kterou zpracoval HootSuite.
Jediná věc, která zůstává stejná, pokud jde o marketing na sociálních sítích, je to, že věci se neustále mění. Facebook hodně změnil své algoritmy tak, že pro podniky je interakce s uživateli ještě těžší než kdy jindy. Výzkum ve skutečnosti ukazuje, že dosah stránek na koncové uživatele v loňském roce klesl průměrně o 40%.
Google se rozhodl ukončit službu Google Reader, od 1. července přestane fungovat. Google Reader byl spuštěn v roce 2005 se záměrem zjednodušit lidem sledování jejich oblíbených webových stránek. Jelikož se však dlouhodobě stále snižovala uživatelská základna, společnost Google se rozhodla, že tuto službu k 1. červenci 2013 ukončí.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.