Ano. Není to kec. Skutečně, když si projdete tuto infografiku, zjistíte, že peníze, které utratíte za dárky, jídlo, pití nebo třeba kosmetiku na Vánoce skončí v náruči několika málo firem. Aneb konspirace v té nejryzejší podobě.
75 tun papíru, 233 tun plastu, 293 tun skla. Tolik odpadu se denně vytřídí v České republice. A co se s ním děje dál? Ujišťujeme vás, že fakt to nekončí na jedné hromadě!
Víte však, který jazyk používají uživatelé Facebooku nejčastěji? Ano. Hádáte správně - je to angličtina. Na tom není nic zvláštního. Ale, který světový jazyk ja na druhé, třetím či pátém místě?
Věděli jste, že než se vám dostane do pazourů nový iPhone od Applu, procestuje tento nebohý smartphone doslova celý svět? Pojďte se podívat, kam všude se podívá!
O internetové závislosti se diskutuje více jak 16 let. Přemýšleli jste ale o tom někdy i vy? Podle infografiky, kterou zveřejnil server SodaHead, se závislost na internetu objevuje přibližně u 61 procent lidí, přičemž většina z nich na sobě pozoruje určité náznaky závislosti.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.