Štítek: Instagram

Instagram-video-counts

Instagram údajně dnes uvede do provozu chystaný videoobsah „IGTV“

Podle několika zpráv začne společnost Instagram používat nový videopřenos. Je to nová platfotma, o které se již v minulosti spekulovalo a Instagram tuto spekulaci potvrdil. Tato platforma, která má být již dnes plnohodnotnou funkcí, má konkurovat webu YouTube. Obdobně jako známý YouTube, má poskytovat možnost nahrát video v délce až 60 ti minut na místo stávajících 60 ti vteřin. TechCrunch uvádí, že centrum bude označeno jako „IGTV“. Videa budou vertikálně orientovaná, mohou se přehrát na celou obrazovku, a to až do rozlíšení 4K.

images

Facebook a Google porušili GDPR: jsou žalováni o miliardy dolarů

První den, bylo GDPR vymahatelné, byly Facebook a Google zasaženy řadou soudních sporů, které obě společnosti obviňují, že od uživatele vynucují jeho osobní údaje. Cílem soudních sporů je pokutovat 3,9 miliardy Facebook a Google 3,7 miliardy eur (zhruba 8,8 miliardy dolarů).

Snímek obrazovky 2018-05-21 v 10.15.58

Instagram vám pomůže s time managementem

Organizace času nebo-li time management je v dnešní době žhavým tématem. Každý chce mít co nejlépe zorganizovaný den a každou aktivitu v něm pečlivě naplánovanou. Nesmí přijít nazmar ani čtvrthodinka. Poměrně velkou komplikací jsou sociální sítě, na kterých většina z nás tráví neplánované množství času. Taková časová ztráta se následně promítne do celého plánu dne.

úvodka

Když je budoucí lékař zároveň i pacientem

Čtyřiadvacetiletý student medicíny David Dufek z brněnské Masarykovy univerzity se chce v budoucnu orientovat na onkologii. Nešťastná souhra náhod zapříčinila, že sám si nedávno na krku nahmatal bulku, přičemž mu později lékaři potvrdili jeho tušení – rakovina mízních uzlin. Teď se snaží na svém Instagramu jako ddjourney nebo na svém blogu vyvracet mylné představy o rakovině jako takové.

5aa6c95c3be59f25008b47e1-750-500

Instagram spustil nástroj, díky kterému si budete moci stáhnout veškerý obsah vašeho profilu do vašeho zařízení

Už je to dva týdny, co Instagram oficiálně odkryl, jak budou postupovat v rámci GDPR nařízení, které vejde v platnost příští měsíc. A včera Instagram spustil první nástroj, který uživatelům…

Instagram-stories

Jaké nové funkce bude Instagram nabízet? Záloha dat a zhlédnutí stories

Instagram jako platforma pro sdílení fotografií a videí prozatím postrádá možnost ukládání fotek jiných uživatelů. Jen tak něco stáhnout nejde. Příspěvek, který se vám líbí si můžete pouze uložit do složky oblíbených fotografií na vašem instagramovém profilu a nebo si příspěvek prostě „vyscreenovat“. Příspěvky, které sami sdílíte, se vám mohou automaticky ukládat do fotogalerie vašeho telefonu. Nově bude Instagram nabízet možnost stáhnout si fotografie z newsfeedu nebo z uživatelských profilů.

Elon Musk

Facebook společnosti Tesla a SpaceX už neexistuje!

Elon Musk deaktivoval facebookové stránky společností Tesla a SpaceX. Reagoval tak na nedávno vzniklou kauzu kolem londýnské poradenské firmy Cambridge Analytica. Ta podle všeho měla neoprávněně využít údaje zhruba 50 miliónů uživatelů Facebooku. Získaná data měla posloužit k tvorbě profilu amerických voličů před prezidentskými volbami na podzim roku 2016 v rámci předvolební kampaně Donalda Trumpa.

photo-google-1400x600

Malý Velký bratr od Facebooku – robot, který vás bude fotit na každém kroku

Facebook si nechal zaregistrovat patent na domácího robota, který by mohl pořizovat mimořádné momentky z vašeho života.

LAUNCH

Co to je Vero? Vše co potřebujete vědět o nové sociální síti, které se přezdívá ‚nový Instagram‘

Do rybníku připlavala nová ryba. Jmenuje se Vero a všichni nenávistní hateři Instagramu ji milují. Už jste o ní slyšeli?

11_instagram_live_video_-_280

Podívejte se na nejsledovanější instagramové profily našich slovenských sousedů

Instagram vládne světu a počty followerů či „lajků“ určují míru úspěchu a atraktivnosti. Podle dostupných statistik je na Instagramu aktivních zhruba 820 000 Slováků. Dostat se za milionovou hranici v počtu sledujících tedy nutně znamená zaujmout uživatele Instagramu za hranicemi Slovenska.

15219398_10211131615384213_184659515174856048_n

Jan Štrbán: Když jsem začínal dělat první komerční Facebook, byl jsem za mimoně

Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…

Snímek obrazovky 2018-01-17 v 16.18.16

Sociální sítě: jaký byl rok 2017 a na co se připravit v tom příštím

Rok 2017 by se v digitálním světě dal označit za rok Instagram Stories. Díky této platformě se změnila oblíbenost a rozložení uživatelů sociálních sítí. Velký vliv to mělo i na formát reklamy. Co vše se ještě událo a jaké můžeme očekávat trendy v příštím roce, shrnula agentura LCG New Media.

social-1834010_640

Instagram nyní do vašeho feedu přidá doporučené příspěvky

Instagram má novou funkci. Nyní vám na základě vašich aktivit na účtu bude doporučovat příspěvky, které by se vám mohly líbit. Jak ale Instagram určí, které příspěvky přímo vám zobrazí?

cotd125

Instagram už není jen pro zábavu: Stává se cenným marketingovým nástrojem pro miliony značek

Instagram se stává více a více populárnější pro propagaci businessu. Mnoho firem a značek má na Instagramu své profily a jejich množství za poslední době prudce stoupá. Poslední výzkum od…

socialmedia-952091_640

Jak využít mikroinfluencery pro online marketing? Žebříčky těch nejlepších

Mikroinfluenceři jsou žhavým tématem současného online marketingu. Zatímco dříve jsme se nechávali inspirovat a ovlivňovat při nákupním chování reklamou v televizi, nyní se stále více pozornosti soustředí směrem k sociálním sítím a influencerům, ke kterým vzhlíží jejich fanoušci. Největší zájem budí Instagram jako oáza inspirace a přísun nových trendů. Osobnosti, které svým profilem na Instagramu zaujmou větší část publika, mají sílu ovlivňovat nákupní rozhodnutí a vůbec vzbudit u svých fanoušků zájem o určité produkty/značky. Agentura LCG New media sestavila hned 3 žebříčky nejvlivnějších mikroinfluencerů.

FullSizeRender 11

WHY NOT ME? Odpověď na sexuální obtěžování

Na internetu, přesněji na sociálních sítích, se ztrhla lavina protestů, které jsou řekněme trochu vzhůru nohama. Kdo protestuje? Ženy. Proč? Kvůli sexuálnímu obtěžování. Bylo ono sexuální obtěžování závažné? Sexuální obtěžování, na které si ženy stěžují se právě nikdy neuskutečnilo. Normální je, že si něžné pohlaví stěžuje na nemístné a oplzlé poznámky pohlaví opačného. V některých případech se od obtěžování slovního přejde i k obtěžování fyzickému.

freshjam-marketing

Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-467576-2964dad8-bc37-4e26-a1af-31124c2a2646

Facebook chystá své Stories i pro funpage

Facebook je v pořadí třetí sociální sítí, která uživatelům umožnila publikovat své Stories. V překladu příběhy naše všedního dne. Na takových příspěvcích si nemusíme dávat extra záležet a lámat si hlavu s kvalitou a kompozicí snímku. Takové snímky totiž za 24 hodin zmizí. Stories slouží pouze jako další prostředek k informování vašich přátel o tom, co právě děláte. Mezi prvními tuto možnost nabídla mobilní aplikace Snapchat, která na své popularitě velimi ztrácí. Nicméně byla první, následovala aplikace Instagram a následně Facebook.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Nahoru