Štítek: Instagram

Jan Štrbán: Když jsem začínal dělat první komerční Facebook, byl jsem za mimoně

Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…

Sociální sítě: jaký byl rok 2017 a na co se připravit v tom příštím

Rok 2017 by se v digitálním světě dal označit za rok Instagram Stories. Díky této platformě se změnila oblíbenost a rozložení uživatelů sociálních sítí. Velký vliv to mělo i na formát reklamy. Co vše se ještě událo a jaké můžeme očekávat trendy v příštím roce, shrnula agentura LCG New Media.

Instagram nyní do vašeho feedu přidá doporučené příspěvky

Instagram má novou funkci. Nyní vám na základě vašich aktivit na účtu bude doporučovat příspěvky, které by se vám mohly líbit. Jak ale Instagram určí, které příspěvky přímo vám zobrazí?

Instagram už není jen pro zábavu: Stává se cenným marketingovým nástrojem pro miliony značek

Instagram se stává více a více populárnější pro propagaci businessu. Mnoho firem a značek má na Instagramu své profily a jejich množství za poslední době prudce stoupá. Poslední výzkum od…

Jak využít mikroinfluencery pro online marketing? Žebříčky těch nejlepších

Mikroinfluenceři jsou žhavým tématem současného online marketingu. Zatímco dříve jsme se nechávali inspirovat a ovlivňovat při nákupním chování reklamou v televizi, nyní se stále více pozornosti soustředí směrem k sociálním sítím a influencerům, ke kterým vzhlíží jejich fanoušci. Největší zájem budí Instagram jako oáza inspirace a přísun nových trendů. Osobnosti, které svým profilem na Instagramu zaujmou větší část publika, mají sílu ovlivňovat nákupní rozhodnutí a vůbec vzbudit u svých fanoušků zájem o určité produkty/značky. Agentura LCG New media sestavila hned 3 žebříčky nejvlivnějších mikroinfluencerů.

WHY NOT ME? Odpověď na sexuální obtěžování

Na internetu, přesněji na sociálních sítích, se ztrhla lavina protestů, které jsou řekněme trochu vzhůru nohama. Kdo protestuje? Ženy. Proč? Kvůli sexuálnímu obtěžování. Bylo ono sexuální obtěžování závažné? Sexuální obtěžování, na které si ženy stěžují se právě nikdy neuskutečnilo. Normální je, že si něžné pohlaví stěžuje na nemístné a oplzlé poznámky pohlaví opačného. V některých případech se od obtěžování slovního přejde i k obtěžování fyzickému.

Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.

Facebook chystá své Stories i pro funpage

Facebook je v pořadí třetí sociální sítí, která uživatelům umožnila publikovat své Stories. V překladu příběhy naše všedního dne. Na takových příspěvcích si nemusíme dávat extra záležet a lámat si hlavu s kvalitou a kompozicí snímku. Takové snímky totiž za 24 hodin zmizí. Stories slouží pouze jako další prostředek k informování vašich přátel o tom, co právě děláte. Mezi prvními tuto možnost nabídla mobilní aplikace Snapchat, která na své popularitě velimi ztrácí. Nicméně byla první, následovala aplikace Instagram a následně Facebook.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Buďte o krok napřed před internetovými zloději

Buďte opatrní, co dáváte na veřejné sítě. Že jste to už slyšeli? A že je to přece jasné a dáváte si pozor? Aby vás nečekalo překvapení, kam až se lze dostat pomocí informací třeba z pouhé letenky.

Zemřel Petr Hübel, který bojoval s agresivní formou rakoviny a léčil se u šamanů. Instagram smutní

Stále se usmívající Petr Hübel zemřel několik týdnů po oslavení svých čtyřiadvacátých narozenin. Své narozeniny oslavil 4. září, přičemž v tento den na Instagramu zveřejnil fotku, na které se vysmíval doktorům. „S alternativní léčbou a takovým přístupem se nedožiješ ani narozenin. Nevěřte doktorům. Nemá to smysl. Vše je jen na vás,“ vzkazoval tehdy Petr instagramovým fanouškům. Bohužel, včera se na Facebooku a Instagramu objevila zdrcující zpráva. Petr boj s agresivním non-hodgkinovým lymfomem prohrál.

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

Hashtag slaví. Tušíte, jak dlouho už jej používáme?

Klávesová zkratka AltGr+3, která pomáhá vytvořit symbol křížku (#), byla ještě donedávna pro většinu běžných uživatelů sociálních sítí neznámou. Tento znak se totiž v běžně psaném projevu takřka nepoužíval a nebyl tedy důvod, proč se jej naučit. Změnilo se to právě před deseti lety, kdy se na Twitteru poprvé objevil hashtag.

Apple si založil instagramový účet. Může se na něm objevit i vaše fotka

Je známo, že Apple sebe ani své produkty příliš nepropaguje na sociálních sítích. Toho, jak jsou sociální sítě mocné si už v Applu všimnout museli. Častokrát jen propagace prostřednictvím sociálních sítí,…

Co teď letí na „insta“? Vodní meloun!

Každý rok je na Instagramu populární něco jiného. Kdo ví, kdo trendy udává. Z ničeho nic populárním uživatelům Instagramu přijde fotogenická jedna věc, řekněme třeba ananas a následující půl rok motiv kopíruje většina dalších a prostřednictvím internetu vlna ananasu prostupuje celým světem.

Trend ve znamení jednorožce pomalu mizí z Instagramových fotek

Jednorožec vždy symbolizoval něco vzácného, neobvyklého a originálního. Charakteristiky vychází z podstaty mystického zvířete, je to bájné zvíře, které snad ani neexistovalo. V poslední době se s motivem jednorožce roztrhl pytel. Každý chtěl být tak originální, že se sama originalita rozplynula. Nejen, že se motiv jednorožce tiskne na všechno možné, ale existuje i „jednorožčí“ limonáda.

Nahoru