Štítek: Internetový marketing

ux-788002_1280

NÁVOD: Jak napsat online marketingový plán?

Pokud si přejete, aby vaše podnikání bylo úspěšné, je nutné zapojit internetový marketing. Komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky je mnohdy klíčová. A k dobré online komunikaci je nutná strategie.

Bounce rate

Anglicky bounce rate, česky míra okamžitého opuštění webové stránky. Jedná se o odborný termín z oblasti internetové marketingu. Co znamená? Nejlépe bude, když uvedeme příklad. Pokud je míra opuštění stránek 100%…

sára škvorová

Škvorová, Dušek a Šejnost doplnili tým digitální agentury MarketUp

Sára Škvorová, Adam Dušek a Jiří Šejnost se stali součástí týmu digitální agentury MarketUp, která na tuzemském trhu působí od roku 2010. Sára Škvorová se stává manažerkou lidských zdrojů, Adam Dušek působí na pozici key account manažera a Jiří Šejnost pracuje jako specialista SEO kampaní.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

Petr Soukup - Simplia - logo

Petr Soukup: Troufnul bych si říct, že jsem termín „pronájem eshopu“ vymyslel

Jen málokdo v ČR toho ví o tvorbě eshopů a jejich provozu tolik jako človíček s přezdívkou „Souki“. Celým jménem Petr Soukup. Zakladatel společnosti Simplia s.r.o. A přestože řešení od Simplie využívá už pár set eshopů. Přitom se o této malé české firmičce nikde moc nepíše. Je načase to změnit.

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Každému se při vyslovení příjmení Hejl vybaví legendární Hlodač. A přesně o Hlodači si dnes povídat nebudete. Náš host má sice stejné příjmení jako náš nejznámější internetový průkopník, ale jeho křestní jméno je Zdeněk. Celým jménem Zdeněk Hejl. Internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Nyní se dostáváme k druhé části našeho rozhovoru se Zdeňkem Hejlem. Stejně jako v té první části, i nyní se budeme věnovat hlavně SEO a marketingu. Zdeněk Hejl je internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Nyní se dostáváme k poslední části rozhovoru s internetovým konzultantem Zdeňkem Hejlem. V předchozích částech jsme se věnovali hlavně jeho práci, nyní se dostáváme i k jeho osobnímu životu. V závěru dal radu všem začínajícím marketingovým konzultantům, takže se vyplatí číst dále.
Josef Řezníček: Nevadí, když půjdete proti proudu

Josef Řezníček: Nevadí, když půjdete proti proudu

Říkají mu Pepperos, i když žádný pepř nikdy neprodával. Pro ostatní je to Pepa. Pepa Řezníček. Internetový podnikatel, který založil v 19 letech projekt Škeble.cz, který pak prodal větší konkurenci.
Nahoru