Štítek: iPad ve škole

Tomáš Kováč: Zásadní vliv na můj pracovní život měl můj otec (3/3)

Je to Pan učitel s velkým P. Používá moderní technologie. Nebojí se jít s dobou. Používá při výuce tablety. Tomáš šel tak daleko, že před pár lety sehnal přes sponzory pro každého svého žáka iPad. V první části našeho rozhovoru nám Tom popsal, jak začínal. V druhé části nám popsal některé výhody a nevýhody iPadů. Dnes tu máme další část (bohužel poslední), ve které si budeme s Tomem povídat o jeho dráze učitele.

Tomáš Kováč: Výukové aplikace do češtiny existují, ale nevyužívám je (2/3)

Je to Pan učitel s velkým P. Používá moderní technologie. Nebojí se jít s dobou. Používá při výuce tablety. Tomáš šel tak daleko, že před pár lety sehnal přes sponzory pro každého svého žáka iPad. V první části našeho rozhovoru nám Tom popsal, jak začínal. Dnes tu máme další část, tentokrát zaměřující se na výhody a nevýhody iPadů ve škole.

Tomáč Kováč: Tablet nemám jako plnou náhradu učebnice, je to o úplně jiném stylu učení (1/3)

Je to Pan učitel s velkým P. Používá moderní technologie. Nebojí se jít s dobou. Používá při výuce tablety. Tomáš šel tak daleko, že před pár lety sehnal přes sponzory pro každého svého žáka iPad. A dokonce pořádá přednášky pro učitele, kde jim ukazuje jak používat tablety v praxi. Je to takový novodobý. Snaží se praktikovat školu hrou. S pomocí nejmodernějších informačních technologií.

Nahoru