Na Bioshock Infinite se člověk nemůže nikterak připravit a dokonce nejde ani specifikovat, co od něj má čekat. Nový Bioshock se jednoduše povedl, a tam kde ostatní vývojáři padají, Bioshock exceluje. Nejvíce vystihující věta je asi taková, že Bioshock Infinite je ukázkou nepřeberného chaosu uprostřed naprosto fungujícího řádu. Trochu paradoxní, že? Ano - jako celá hra, která je v tomto případě skutečným zážitkem! Detaily najdete v recenzi...
Z každého rohu či kouta herního průmyslu se na nás sype jedna chvála za druhou. Velký adept na hru roku konečně vstoupil do mích rukou. Raději jsem si nechtěl zkazit první dojem shlédnutím traileru či přečtení recenze a vložil instalační CD do svého PC. Plný očekávání jsem trnul doslova hrůzou, aby zase nešlo jen o další propadák nebo průměrnou pařbu, jejíž potenciál je uměle vyhnán až k samotné bráně nebeské. Bioshock Infinite podle mého názoru nemá šanci ani na první obláček mezi klenoty herního průmyslu, i když nejde o špatnou hru.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.