V našem dnešním článku navážeme na ten pondělní, ve kterém jsme nakousli problematiku internetové reklamy. Tentokrát se budeme bavit o tom, jak na reklamu na sociálních sítích, kde je hranice mezi e-mailem a spamem, či jakou zvolit cílovou skupinu. Hned na úvod si ale ujasníme nějaké základní pojmy v internetové reklamě.
Přemýšleli jste vůbec někdy nad tím, co je to správný email? Lehce zapamatovatelná emailová adresa, kterou nezapomenete a nemusíte si ji nikam zapisovat? Email, který když řeknete někomu cizímu, ihned si jej zapamatuje? Že ne? Tak potom právě Váš email nemusí být v pořádku, proto čtěte tento článek o emailech.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.