Štítek: Jak na web

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

idea012

Jak udělat nejlepší uživatelské rozhraní

Dobré uživatelské rozhraní je snadno ovladatelné a hezké na pohled. Zrovna tyto dvě informace ví jistě každý. Ale jak takové rozhraní vytvořit? Pojďme se podívat na pár tipů.

Jak lidé čtou weby

Jak lidé čtou weby

Znáte to jistě z vlastní zkušenosti. Existuje mnoho průzkumů o tom, kolik času lidé stráví na jednom webu. Čísla jsou docela ohromující, stačí nám totiž skutečně málo k tomu, abychom web přelítli očima a zjistili, o čem pojednává. A tak pár výzkumníků studovalo, jak se lidé dívají na webové stránky, a zde máme 10 užitečných poznatků, které vypozorovali.
Úspěšný a navštěvovaný web? Jaké jsou základní kroky pro co nejlepší SEO?

Úspěšný a navštěvovaný web? Jaké jsou základní kroky pro co nejlepší SEO?

Aby byly Vaše webové stránky úspěšné, a snadno k nalezení, musí projít SEO optimalizací. Optimalizace je zjednodušeně řečeno souhrn úkonů. Pokud všechny úkony poctivě vykonáte odměnou vám bude zvýšení návštěvnosti a vyšší pozice ve vyhledávačích. Prvním krokem by měla být kontrola validity vašeho webu.
Nahoru