Rozhodli jste se podnikat? Přemýšlíte, zda být osobou samostatně výdělečně činnost (OSVČ) či založit společnost s ručením omezeným? V následujících řádcích se dozvíte, jaké jsou rozdíly mezi právnickou a fyzickou osobou. Pakliže…
10 dní – doba, během které se můžete naučit základy programovacího jazyku, přečíst opravdu dlouhou knihu anebo založit úspěšnou firmu. Každý z nás si jednou musí vybrat cestu života. Většinou…
Už i do České republiky se pomalu a jistě dostává trend audioknih, které nabízejí novou možnost efektivního sebevzdělávání. Jejich nesporné výhody objeví především stále zaměstnaní podnikatelé, kteří nestíhají číst klasické tištěné knihy. Takhle si mohou kdykoliv vzít zařízení, které podporuje formát MP3, dát si do uší sluchátka a poslouchat.
Vody podnikání již nejsou jaké bývaly. Možná vám dříve stačilo k založení firmy několik desítek tisíc, nyní jsou ceny o trošku větší, pokud tedy chcete mít kvalitní firmu. Avšak jedno řešení je založit firmu na vlastní pěst nebo začít s již založenou a zažitou firmou.
Začínáte podnikat? Bojíte se plánování a právních kroků, které byste měli dodržovat? Existují některé zásadní kroky, které by měl v začátcích dodržovat každý podnikatel. Tady je pět základních kroků, které vám pomohou naplánovat, připravit a řídit vaše podnikání. Ne všechny tyto kroky se budou vztahovat na všechny podniky, ale všechny rozhodně mají smysl a dotýkají se věcí, které v začátcích podnikání vyžadují vaši pozornost.
Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…
Hlavní rys téměř každého poskytovatele emailu je schopnost navrhovat emailové šablony. Některé společnosti mají dokonce jako hlavní motto: „Odeslat krásné emailové zpravodaje.“
Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Vážení čtenáři, na předposlední říjnový víkend jsme si pro vás připravili menší překvapení. Spustili jsme totiž nový magazín, který s námi bude spolupracovat a na který budeme i my sami psát. Je zaměřený na podnikání, motivaci, seberealizaci a příběhy úspěšných podnikatelů. Rádi bychom vás pozvali na www.mladýpodnikatel.cz!
iInvest je projekt, jak už vyplývá z jeho názvu, zabývající se investicemi. Konkrétně jde o investice do internetových projektů. Cílem celého projektu je vytvořit komunitu složenou z internetových podnikatelů a investorů. Takových projektů je na českém internetu více, ale iInvest má jasnou výhodu – je zadarmo. Hlavní část projektu iInvest je fórum. Právě zde se schází...
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.