Snad každý z nás ještě pamatuje klasické “velké” monitory a TV o váze několika kilogramů. Ty měly jako zobrazovací jednotku CRT display, který pracuje na principu elektronových paprsků. Od počátku 21. století však dochází k postupnému nahrazování této “zastaralé” technologie technologií novou. Tou jsou zobrazovací jednotky plasmové, LCD a LED.
Rozhodli jste se, že už je čas vyměnit váš velký a neobratný CRT monitor za něco lehčího a pohodlnějšího pro oči? To je bezesporu výhodný krok, jelikož moderní LCD obrazovky s jistotou ty staré katodové vytlačují díky svým velkým výhodám. Je vlastně potřeba u nového monitoru řešit nějaké technické parametry?
Chcete si vybrat pořádný monitor, ale nevíte jak na to? Potřebujete se trochu přiučit předtím, než uděláte konečné rozhodnutí? Hodí se Vám rada od zkušených, kteří Vám pomohou zdarma a ihned? V tom případě se Vám zaručeně hodí následující návod, který je publikovaný na našem diskuzním fóru RostWorld.cz. Pro komentování se musíte registrovat, číst jej můžete i bez registrace.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.