Štítek: Kampaň

01

Slovenka představuje kampaň, ve které ukazuje, kolik kostek cukru je v sladkostech

Před nedávném se na sociální síti objevily fotografie s názorným složením populárních potravin, přičemž na tento projekt německých spotřebitelských organizací navazuje Slovenka. Představuje vám žebříček 16 sladkostí a na fotografiích zobrazuje, kolik kostek cukru v jednotlivých sladkostech je.

delete-to-feed

Nakrmte potřebné odstraněním fotky jídla z Instagramu

Mysleli jste si, že hlad nezaženete lajkem nebo sdílením? No, většinou to tak bývá a aktivita na sociálních sítích nikomu v reálném světě nepomůže.

divky01

Polonahé slečny vyzývají řidiče, aby dodržovali maximální povolenou rychlost

V Rusku byla zahájena kampaň pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu, která má přimět řidiče dodržovat maximální povolenou rychlost. Hlavní myšlenkou kampaně je snížit počet úmrtí na silnicích, neboť na ruských cestách ročně zemře 30 tisíc lidí.

billboard_0

„Islámský státe, jsi trapný,“ vzkazují muslimové radikálním islamistům přes billboard

V americkém Chicagu se objevil billboard mířený na radikální islamisty, přičemž kampaň vyvolala ostrou diskuzi na sociálních sítích. Nezisková muslimská organizace Sound Vision, která za celou kampaní stojí, se podepsala slovy „skuteční muslimové“.

11

Australský radiolog vtipně přetváří fotky celebrit. Chce pomoci lidem s rakovinou

Australský radiolog jménem Mark Udovitch, který žije v Sydney, se každodenně setkává s pacienty nemocnými rakovinou. Připravil zajímavou kampaň s názvem Dry July, která má získat finanční prostředky pro lidi bojující s touto zákeřnou nemocí. V rámci kampaně začal vtipně přetvářet fotografie celebrit.

halti

Facebooková kampaň podporuje Norsko, aby dalo Finsku horu

Finsko bude v roce 2017 slavit 100. výročí své nezávislosti a Norsko chystá velkolepý dárek. Mluví se o tom, že by mohli dát Finsku horu. A ne jen tak ledajakou. Byla by to pak nejvyšší hora Finska.

Huawei_TV_01

Tisková zpráva: Huawei uvádí v ČR první vlastní televizní reklamu – hlavní postavou je ambasador značky Jaromír Jágr

Praha, 16. 12. 2015: Společnost Huawei, celosvětově třetí největší výrobce chytrých mobilních telefonů, uvedla v ČR svou první televizní reklamu, v níž vystupuje hokejová legenda a ambasador značky Huawei Jaromír Jágr. TV reklama, která…

startupjobs-banner142366703325

Český startup VersionPress získal investici na další rozvoj od společnosti Credo Ventures ve výší 400 tisíc dolarů

Pokud jste už někdy viděli WordPress, případně s ním i pracovali, dobře víte, že udělat změnu v obsahu na vaší stránce není žádná věda. Uděláte to tak dvakrát, třikrát a potom pomalu zapomenete, jak vlastně všechno vypadalo, než jste tyto změny uskutečnili. V nejhorším případě můžete použít zálohu. Existuje i lepší řešení než je záloha?

journeyOfARefugee

#RefugeesWelcome – interaktivní mapa tweetů podporujících uprchlíky

Přijmout či nepřijmout uprchlíky? Je to věčné téma, a tak není divu, že se o něm hodně diskutuje i na Twitteru. Běží tam jedna kampaň tvrdící, že se uprchlická krize týká nás všech, protože všichni jsme lidé, všichni si zasloužíme jídlo a domov, podporu a lásku.

google_fortunetelling

Věděli jste, že Google umí předpovídat budoucnost?

Navštívili jste někdy věštkyni? Většina z nás tyhle kouzelné babičky s křišťálovou koulí zná jen z pohádek. Popravdě řečeno skutečné věštkyně často žádnou kouli nemají. Zato Google jednu vlastní a poví vám, co vás v životě čeká. Stačí se jen zeptat.

campaign3

Virtuální komunikace vás odděluje od reálného světa

Je sice moc hezké, když si celé dny píšete s kamarády přes Messenger, WhatsApp nebo jiné komunikační aplikace. Ale uvědomujete si, že se tím odcizíte lidem ve svém okolí? Vnímáte je jen napůl, vlastně celý svůj reálný život prožíváte jen napůl, protože polovina vaší mysli se vznáší někde v prostoru virtuální komunikace.

Kampaň na záchranu Řecka nevydržela na Indiegogo ani den. Servery vypověděly službu!

Portál, který je nám také čas od času inspirací – Indiegogo – zajisté představovat netřeba. Ve zkratce se jedná o crowfungingový portál, kde lidé pomáhají projektům nastartovat pomyslnou vrtuli jejich byznysu. Občas se zde i objeví kampaň s mírně charitativním účelem.

elhuecotwitero

Česko by se mělo inspirovat: Výmoly na silnicích v Panamě tweetují, aby byly opraveny

Twitter je skvělé médium pro různé kampaně, ale v Panamě vymysleli něco opravdu unikátního. Tamní silnice jsou ve velmi špatném stavu – všude je samá díra a není divu, že si řidiči stěžují. Aby přesvědčili ministerstvo, že s tím něco musí dělat, naučili výmoly tweetovat.

endangered_emoji

Na Twitteru se zachraňují ohrožená zvířata. Máte je v mobilu jako smajlíky

Twitter je dobrá platforma, přes kterou se dají oslovit tisíce lidí. Můžete je tam snadno požádat, aby něco udělali. WWF (Světový fond na ochranu přírody) si to vzal k srdci a vyzývá vás k darování peněz na záchranu přírody prostřednictvím smajlíků zvířat v tweetech.

no-one-wants-to-see-this-merediths-miracles-colon-cancer-foundation-4

Originální kampaň: holé zadky v autobusech

Cestující v autobusech v Chicagu vidí na sedadlech před sebou holé zadky. Někomu takový typ sedaček přijde úspěšný, někomu nechutný. Ale jde o dobrou věc. Meredith´s Miracles, charita založená s cílem šířit povědomí o rakovině tlustého střeva a rakovině konečníku spustila unikátní kampaň, kde je nad obrázkem obnaženého zadku text vyzývající ke kontrole u lékaře pro včasnou detekci případného problému.

kids-read-mean-tweets-hed-2015

Děti čtou urážlivé tweety v kampani bojující proti kyberšikaně

Jedním z nejúspěšnějších nočních pořadů amerického baviče Jimmyho Kimmela je cyklus, ve kterém celebrity čtou urážlivé tweety, jež se jich nějakým způsobem dotýkají. Například Matt Damon v jedné z uplynulých epizod přečetl tweet,…

Láska neoznačuje – nejsledovanější video posledních dnů

Láska neoznačuje – nejsledovanější video posledních dnů

Drtivá většina z nás se považuje za nezaujaté. Ale možná, že si ani neuvědomujeme, že si vytváříme úsudek o lidech na základě toho, co vidíme, ať už jde o věk, rasu, náboženství, postižení, barvu pleti nebo sexuální orientaci. Ve spolupráci s organizací Ad Council vznikla kampaň, která nás vyzývá k tomu, abychom otevřeli oči a skoncovali se zaujatostí a předsudky. Video, které v rámci kampaně vzniklo, má už téměř 14 milionů zhlédnutí.

bojovnici_slavia

HC Slavia Praha sbírá peníze na crowdfundingovém portálu?

Jste správní fanoušci? Tak podpořte svůj tým. Každému se občas nedaří a letošní sezona pro Slavii není zrovna dvakrát růžová. Pokud se mají dále udržet v extralize, potřebují vaši pomoc a ne jen tak ledajakou. Jak nejlépe byste motivovali hráče, aby se v extralize udrželi? Ano. Peníze vládnou světu.

Nahoru