Štítek: Kampaň

suistudio_4

Konec nahých žen v reklamách? Dánská firma obrátila role a sklízí uznání i kritiku

Kdy jste naposledy na billboardu viděli nahého muže? Určitě už pěkně dávno, možná dokonce nikdy. (Polo)nahými ženami se to naproti tomu v reklamách jenom hemží. Když se nad tím zamyslíme, není to vlastně trochu zvláštní?

Wifi-Calling-hed-2017

Geniální reklamní kampaň odstranila z časopisu všechny černé tečky. Co tím chtěla říct?

Minulý pátek byli pravidelní čtenáři britského deníku Daily mail možná poněkud překvapeni. Víkendový magazín s názvem It´s Friday! totiž z neznámého důvodu obsahoval místo klasických černých růžové, modré, zelené a oranžové tečky za větami.

Dan Přibáň: Nejlepší je ta kamera, která je po ruce (2. část)

Dan Přibáň: Nejlepší je ta kamera, která je po ruce (2. část)

V druhé části rozhovoru se Dan rozpovídal o tom, jak důležitý je správný výběr členů do týmu, jak dělat onen výběr i o tom, jak probíhá samotné plánování podobných dlouhodobých expedic.

Dan Přibáň: První projekty byly o tom dokázat, že je něco takového vůbec možné (1. část)

Dan Přibáň: První projekty byly o tom dokázat, že je něco takového vůbec možné (1. část)

Dan Přibáň – novinář, filmař a cestovatel a také hlavní postava cestovatelských projektů s žlutými trabanty, se kterými procestoval již hezkou část světa. Člověk, který stál za jednou z nejúspěšnějších crowdsourcingových kampaní na portálu Startovac.cz. A právě o crowdfundingu, kampani na Startovači a cestovatelských expedicích jsme se věnovali v tomto rozhovoru.

náhled

Jan Sláma: Nejdřív nás Google zablokoval kvůli přemíře vulgárních výrazů

Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…

01

Slovenka představuje kampaň, ve které ukazuje, kolik kostek cukru je v sladkostech

Před nedávném se na sociální síti objevily fotografie s názorným složením populárních potravin, přičemž na tento projekt německých spotřebitelských organizací navazuje Slovenka. Představuje vám žebříček 16 sladkostí a na fotografiích zobrazuje, kolik kostek cukru v jednotlivých sladkostech je.

delete-to-feed

Nakrmte potřebné odstraněním fotky jídla z Instagramu

Mysleli jste si, že hlad nezaženete lajkem nebo sdílením? No, většinou to tak bývá a aktivita na sociálních sítích nikomu v reálném světě nepomůže.

divky01

Polonahé slečny vyzývají řidiče, aby dodržovali maximální povolenou rychlost

V Rusku byla zahájena kampaň pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu, která má přimět řidiče dodržovat maximální povolenou rychlost. Hlavní myšlenkou kampaně je snížit počet úmrtí na silnicích, neboť na ruských cestách ročně zemře 30 tisíc lidí.

micrsft

Proč firmy ze svého názvu vypustily A, B a O?

Písmenka A, B a O mají ve slovech docela velký význam. Skvěle je to vidět na názvech mnohých nejen technologických firem, které je vypustily. Proč to udělaly?

billboard_0

„Islámský státe, jsi trapný,“ vzkazují muslimové radikálním islamistům přes billboard

V americkém Chicagu se objevil billboard mířený na radikální islamisty, přičemž kampaň vyvolala ostrou diskuzi na sociálních sítích. Nezisková muslimská organizace Sound Vision, která za celou kampaní stojí, se podepsala slovy „skuteční muslimové“.

11

Australský radiolog vtipně přetváří fotky celebrit. Chce pomoci lidem s rakovinou

Australský radiolog jménem Mark Udovitch, který žije v Sydney, se každodenně setkává s pacienty nemocnými rakovinou. Připravil zajímavou kampaň s názvem Dry July, která má získat finanční prostředky pro lidi bojující s touto zákeřnou nemocí. V rámci kampaně začal vtipně přetvářet fotografie celebrit.

halti

Facebooková kampaň podporuje Norsko, aby dalo Finsku horu

Finsko bude v roce 2017 slavit 100. výročí své nezávislosti a Norsko chystá velkolepý dárek. Mluví se o tom, že by mohli dát Finsku horu. A ne jen tak ledajakou. Byla by to pak nejvyšší hora Finska.

Huawei_TV_01

Tisková zpráva: Huawei uvádí v ČR první vlastní televizní reklamu – hlavní postavou je ambasador značky Jaromír Jágr

Praha, 16. 12. 2015: Společnost Huawei, celosvětově třetí největší výrobce chytrých mobilních telefonů, uvedla v ČR svou první televizní reklamu, v níž vystupuje hokejová legenda a ambasador značky Huawei Jaromír Jágr. TV reklama, která…

startupjobs-banner142366703325

Český startup VersionPress získal investici na další rozvoj od společnosti Credo Ventures ve výší 400 tisíc dolarů

Pokud jste už někdy viděli WordPress, případně s ním i pracovali, dobře víte, že udělat změnu v obsahu na vaší stránce není žádná věda. Uděláte to tak dvakrát, třikrát a potom pomalu zapomenete, jak vlastně všechno vypadalo, než jste tyto změny uskutečnili. V nejhorším případě můžete použít zálohu. Existuje i lepší řešení než je záloha?

journeyOfARefugee

#RefugeesWelcome – interaktivní mapa tweetů podporujících uprchlíky

Přijmout či nepřijmout uprchlíky? Je to věčné téma, a tak není divu, že se o něm hodně diskutuje i na Twitteru. Běží tam jedna kampaň tvrdící, že se uprchlická krize týká nás všech, protože všichni jsme lidé, všichni si zasloužíme jídlo a domov, podporu a lásku.

google_fortunetelling

Věděli jste, že Google umí předpovídat budoucnost?

Navštívili jste někdy věštkyni? Většina z nás tyhle kouzelné babičky s křišťálovou koulí zná jen z pohádek. Popravdě řečeno skutečné věštkyně často žádnou kouli nemají. Zato Google jednu vlastní a poví vám, co vás v životě čeká. Stačí se jen zeptat.

campaign3

Virtuální komunikace vás odděluje od reálného světa

Je sice moc hezké, když si celé dny píšete s kamarády přes Messenger, WhatsApp nebo jiné komunikační aplikace. Ale uvědomujete si, že se tím odcizíte lidem ve svém okolí? Vnímáte je jen napůl, vlastně celý svůj reálný život prožíváte jen napůl, protože polovina vaší mysli se vznáší někde v prostoru virtuální komunikace.

Kampaň na záchranu Řecka nevydržela na Indiegogo ani den. Servery vypověděly službu!

Portál, který je nám také čas od času inspirací – Indiegogo – zajisté představovat netřeba. Ve zkratce se jedná o crowfungingový portál, kde lidé pomáhají projektům nastartovat pomyslnou vrtuli jejich byznysu. Občas se zde i objeví kampaň s mírně charitativním účelem.

Nahoru