Štítek: Kampaň

V IKEA můžete zaplatit svým časem!

Přemýšleli jste o tom někdy? Co jsou to peníze? Možná byste řekli, že peníze jsou bankovky, které vláda určitého státu přijímá jako zákonné platidlo. Zamyslete se hlouběji. Mohou značky motivovat…

Malá slevová kampaň Alzy aneb 13 dní (ne)spravedlnosti!

Oblíbená malá tiskárna s ještě oblíbenějšími funkcemi kopírování a skenování. Ideální volba pro každého, kdo chce rychle něco vytisknout nebo obšlehnout v kvalitě, která je bezproblémová i v roce 2018. Připomíná vám to něco? Ne? Nevadí, slevová kampaň Alzy to napraví! Aneb jak zrekapitulovat 13 dní ve funkci pomocí slev.

Píšete diplomku? Pozor, aby nebyla na jedno použití

Na některých IT fakultách českých univerzit to teď vypadá, jako by studenti měli své rozepsané práce raději hodit do koše. Někdo tu totiž rozmístil popelnice s nápisem „diplomky.“ Kdo za tím stojí a proč to udělal?

Konec nahých žen v reklamách? Dánská firma obrátila role a sklízí uznání i kritiku

Kdy jste naposledy na billboardu viděli nahého muže? Určitě už pěkně dávno, možná dokonce nikdy. (Polo)nahými ženami se to naproti tomu v reklamách jenom hemží. Když se nad tím zamyslíme, není to vlastně trochu zvláštní?

Geniální reklamní kampaň odstranila z časopisu všechny černé tečky. Co tím chtěla říct?

Minulý pátek byli pravidelní čtenáři britského deníku Daily mail možná poněkud překvapeni. Víkendový magazín s názvem It´s Friday! totiž z neznámého důvodu obsahoval místo klasických černých růžové, modré, zelené a oranžové tečky za větami.

Dan Přibáň: Nejlepší je ta kamera, která je po ruce (2. část)

Dan Přibáň: Nejlepší je ta kamera, která je po ruce (2. část)

V druhé části rozhovoru se Dan rozpovídal o tom, jak důležitý je správný výběr členů do týmu, jak dělat onen výběr i o tom, jak probíhá samotné plánování podobných dlouhodobých expedic.

Dan Přibáň: První projekty byly o tom dokázat, že je něco takového vůbec možné (1. část)

Dan Přibáň: První projekty byly o tom dokázat, že je něco takového vůbec možné (1. část)

Dan Přibáň – novinář, filmař a cestovatel a také hlavní postava cestovatelských projektů s žlutými trabanty, se kterými procestoval již hezkou část světa. Člověk, který stál za jednou z nejúspěšnějších crowdsourcingových kampaní na portálu Startovac.cz. A právě o crowdfundingu, kampani na Startovači a cestovatelských expedicích jsme se věnovali v tomto rozhovoru.

Jan Sláma: Nejdřív nás Google zablokoval kvůli přemíře vulgárních výrazů

Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…

Slovenka představuje kampaň, ve které ukazuje, kolik kostek cukru je v sladkostech

Před nedávném se na sociální síti objevily fotografie s názorným složením populárních potravin, přičemž na tento projekt německých spotřebitelských organizací navazuje Slovenka. Představuje vám žebříček 16 sladkostí a na fotografiích zobrazuje, kolik kostek cukru v jednotlivých sladkostech je.

Nakrmte potřebné odstraněním fotky jídla z Instagramu

Mysleli jste si, že hlad nezaženete lajkem nebo sdílením? No, většinou to tak bývá a aktivita na sociálních sítích nikomu v reálném světě nepomůže.

Polonahé slečny vyzývají řidiče, aby dodržovali maximální povolenou rychlost

V Rusku byla zahájena kampaň pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu, která má přimět řidiče dodržovat maximální povolenou rychlost. Hlavní myšlenkou kampaně je snížit počet úmrtí na silnicích, neboť na ruských cestách ročně zemře 30 tisíc lidí.

Proč firmy ze svého názvu vypustily A, B a O?

Písmenka A, B a O mají ve slovech docela velký význam. Skvěle je to vidět na názvech mnohých nejen technologických firem, které je vypustily. Proč to udělaly?

„Islámský státe, jsi trapný,“ vzkazují muslimové radikálním islamistům přes billboard

V americkém Chicagu se objevil billboard mířený na radikální islamisty, přičemž kampaň vyvolala ostrou diskuzi na sociálních sítích. Nezisková muslimská organizace Sound Vision, která za celou kampaní stojí, se podepsala slovy „skuteční muslimové“.

Australský radiolog vtipně přetváří fotky celebrit. Chce pomoci lidem s rakovinou

Australský radiolog jménem Mark Udovitch, který žije v Sydney, se každodenně setkává s pacienty nemocnými rakovinou. Připravil zajímavou kampaň s názvem Dry July, která má získat finanční prostředky pro lidi bojující s touto zákeřnou nemocí. V rámci kampaně začal vtipně přetvářet fotografie celebrit.

Facebooková kampaň podporuje Norsko, aby dalo Finsku horu

Finsko bude v roce 2017 slavit 100. výročí své nezávislosti a Norsko chystá velkolepý dárek. Mluví se o tom, že by mohli dát Finsku horu. A ne jen tak ledajakou. Byla by to pak nejvyšší hora Finska.

Tisková zpráva: Huawei uvádí v ČR první vlastní televizní reklamu – hlavní postavou je ambasador značky Jaromír Jágr

Praha, 16. 12. 2015: Společnost Huawei, celosvětově třetí největší výrobce chytrých mobilních telefonů, uvedla v ČR svou první televizní reklamu, v níž vystupuje hokejová legenda a ambasador značky Huawei Jaromír Jágr. TV reklama, která…

Český startup VersionPress získal investici na další rozvoj od společnosti Credo Ventures ve výší 400 tisíc dolarů

Pokud jste už někdy viděli WordPress, případně s ním i pracovali, dobře víte, že udělat změnu v obsahu na vaší stránce není žádná věda. Uděláte to tak dvakrát, třikrát a potom pomalu zapomenete, jak vlastně všechno vypadalo, než jste tyto změny uskutečnili. V nejhorším případě můžete použít zálohu. Existuje i lepší řešení než je záloha?

#RefugeesWelcome – interaktivní mapa tweetů podporujících uprchlíky

Přijmout či nepřijmout uprchlíky? Je to věčné téma, a tak není divu, že se o něm hodně diskutuje i na Twitteru. Běží tam jedna kampaň tvrdící, že se uprchlická krize týká nás všech, protože všichni jsme lidé, všichni si zasloužíme jídlo a domov, podporu a lásku.

Věděli jste, že Google umí předpovídat budoucnost?

Navštívili jste někdy věštkyni? Většina z nás tyhle kouzelné babičky s křišťálovou koulí zná jen z pohádek. Popravdě řečeno skutečné věštkyně často žádnou kouli nemají. Zato Google jednu vlastní a poví vám, co vás v životě čeká. Stačí se jen zeptat.

Nahoru