Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: Kampaň

Virtuální komunikace vás odděluje od reálného světa

Je sice moc hezké, když si celé dny píšete s kamarády přes Messenger, WhatsApp nebo jiné komunikační aplikace. Ale uvědomujete si, že se tím odcizíte lidem ve svém okolí? Vnímáte je jen napůl, vlastně celý svůj reálný život prožíváte jen napůl, protože polovina vaší mysli se vznáší někde v prostoru virtuální komunikace.

Kampaň na záchranu Řecka nevydržela na Indiegogo ani den. Servery vypověděly službu!

Portál, který je nám také čas od času inspirací – Indiegogo – zajisté představovat netřeba. Ve zkratce se jedná o crowfungingový portál, kde lidé pomáhají projektům nastartovat pomyslnou vrtuli jejich byznysu. Občas se zde i objeví kampaň s mírně charitativním účelem.

Česko by se mělo inspirovat: Výmoly na silnicích v Panamě tweetují, aby byly opraveny

Twitter je skvělé médium pro různé kampaně, ale v Panamě vymysleli něco opravdu unikátního. Tamní silnice jsou ve velmi špatném stavu – všude je samá díra a není divu, že si řidiči stěžují. Aby přesvědčili ministerstvo, že s tím něco musí dělat, naučili výmoly tweetovat.

Na Twitteru se zachraňují ohrožená zvířata. Máte je v mobilu jako smajlíky

Twitter je dobrá platforma, přes kterou se dají oslovit tisíce lidí. Můžete je tam snadno požádat, aby něco udělali. WWF (Světový fond na ochranu přírody) si to vzal k srdci a vyzývá vás k darování peněz na záchranu přírody prostřednictvím smajlíků zvířat v tweetech.

Originální kampaň: holé zadky v autobusech

Cestující v autobusech v Chicagu vidí na sedadlech před sebou holé zadky. Někomu takový typ sedaček přijde úspěšný, někomu nechutný. Ale jde o dobrou věc. Meredith´s Miracles, charita založená s cílem šířit povědomí o rakovině tlustého střeva a rakovině konečníku spustila unikátní kampaň, kde je nad obrázkem obnaženého zadku text vyzývající ke kontrole u lékaře pro včasnou detekci případného problému.

Děti čtou urážlivé tweety v kampani bojující proti kyberšikaně

Jedním z nejúspěšnějších nočních pořadů amerického baviče Jimmyho Kimmela je cyklus, ve kterém celebrity čtou urážlivé tweety, jež se jich nějakým způsobem dotýkají. Například Matt Damon v jedné z uplynulých epizod přečetl tweet,…

Láska neoznačuje – nejsledovanější video posledních dnů

Láska neoznačuje – nejsledovanější video posledních dnů

Drtivá většina z nás se považuje za nezaujaté. Ale možná, že si ani neuvědomujeme, že si vytváříme úsudek o lidech na základě toho, co vidíme, ať už jde o věk, rasu, náboženství, postižení, barvu pleti nebo sexuální orientaci. Ve spolupráci s organizací Ad Council vznikla kampaň, která nás vyzývá k tomu, abychom otevřeli oči a skoncovali se zaujatostí a předsudky. Video, které v rámci kampaně vzniklo, má už téměř 14 milionů zhlédnutí.

HC Slavia Praha sbírá peníze na crowdfundingovém portálu?

Jste správní fanoušci? Tak podpořte svůj tým. Každému se občas nedaří a letošní sezona pro Slavii není zrovna dvakrát růžová. Pokud se mají dále udržet v extralize, potřebují vaši pomoc a ne jen tak ledajakou. Jak nejlépe byste motivovali hráče, aby se v extralize udrželi? Ano. Peníze vládnou světu.

Staň se mistrem řádu Ing.! Po Vlkovi z Wall Street propaguje VUT buddhistický mnich

Brněnské Vysoké učení technické spustilo novou náborovou kampaň. Po zpívajícím chlapci v prestižích a protřelém panu Vlčkovi z Wall Street teď láká studenty budhistický mnich toužící po poznání.

Někdo se snaží na Indiegogo vybrat peníze na svrhnutí Kim Čong-una

Čas od času se objeví internetová kampaň, která nám dokazuje, že lidé jsou schopni vybrat peníze na cokoliv. Však si vzpomeňte třeba na bramborový salát z Kickstarteru. Podobně absurdně znějící kampaň teď běží na Indiegogo. Vybírají se tam peníze osvobození lidu Severní Koreje.

Krásné tělo Justina Biebera v kampani Calvina Kleina je dílo Photoshopu

Po internetu se rychlostí blesku šíří fotografie Justina Biebera, na které na sobě má spodní prádlo Calvina Kleina. Vypadá na ní prostě k sežrání. Tedy tvrdí to aspoň beznadějně zaláskované dospívající slečny, které jsou Justinem naprosto unešené. Ale i spousta starších žen musí uznat, že to tělo není vůbec k zahození. Jenže je to jen dílo Photoshopu.

Povedená kampaň Nescafé: Odemkněte si přes Facebook svůj hrnek

Drap, agentura ze Záhřebu, se úžasně zhostila úkolu vymyslet originální kampaň pro Nescafé. Požadavkem bylo, aby kampaň žila i na sociálních sítích a aby byla spojená s něčím, co fanoušci Nescafé milují. A tak se klíčem kampaně stal kultovní červený Nescafé hrnek.

VIDEO: Lahve od Coca-Coly budou žít druhý život

Všichni milovníci přírody a ochránci životního prostředí se mohou radovat. Coca-Cola chce totiž přispět k tomu, aby se její prázdné plastové lahve nevyhazovaly. V kampani s názvem Druhý život představuje 16 nástrojů, které vaši flašku od Coca-Coly změní na něco, co vám poslouží minimálně stejně dobře jako ta Coca-Cola.

Teroristé unesli 276 dívek, na sociálních sítích běží kampaň Vraťte nám naše holky

Sociální sítě hýbou světem. Pokud tedy chcete celý svět na něco upozornit, lepší místo než Facebook, Twitter, Instagram nebo Google+ asi nenajdete. Stejně je to v případě, když chcete svět upozornit na nějaký závažný problém. Na sociálních sítích se o něm dozví spousta lidí. A je tu velká šance, že někdo z nich i pomůže.

Penis v ponožce: Kampaň proti rakovině se stala hitem sociálních sítí

Jak to tak vypadá, postupně se nám rozjíždí další šílenost, která zaplaví Facebook. Jen si vzpomeňme na pití piva na ex, není to přece tak dávno. Avšak tentokrát jde o něco úplně jiného. Za celým nápadem totiž stojí dobrý úmysl.

Sociální média jsou skvělá, ale reálný svět je mnohem lepší!

Vzpomínáte si na dny života offline? Na dny, kdy jsme ještě nepoužívali sociální média? Na dny, kdy jsme si šli posedět s přáteli a povídali jsme si s nimi? Dnes místo toho sedíme naproti sobě, každý s chytrým mobilem v ruce a čas trávíme s „přáteli“ místo s přáteli. Vrchol všeho je, když si s přáteli, co sedí naproti nám, píšeme přes Facebook. Nezdá se vám to absurdní?

Video: Smutná pravda, která vás donutí se zamyslet

Víte, že to, co děláte, působí na vaše děti? Děti to vidí, jsou chytré a zvídavé, ale hlavně velmi rády napodobují to, co vidí. Dítě se chce chovat jako dospělí v jeho okolí. Kdybyste přišli na návštěvu do mateřské školky nebo okouknout pískoviště, začnete po chvilce pozorovat vztahy, hierarchii vztahů a způsob jednání s druhými přesně jako u dospělých lidí. Někdy je to úsměvné, ale tohle video vás přesvědčí o tom, že dětské napodobování dospělých vůbec není vtipné.

Nahoru