Štítek: Klenotnictví

Klenota na sociálních sítích aneb jak se dělá marketing na Facebooku

Není pochyb o tom, že v 21. století musí mít každá firma, která chce uspět, profil aspoň na Facebooku. Úplně nejlepší je, když okupujete víc sociálních sítí – na Twitteru hlásíte novinky, na Instagramu podstrkujete fotky svých výrobků. Dozví se o vás víc lidí a navíc zůstanete ve spojení se svými zákazníky.

Alojz Ryšavý z ALO diamonds: Mým snem bylo vyrábět a prodávat něco jiného, než ostatní

Jeho život je spojen s klenoty. Vyrábí je a prodává už přes 20 let. Říká se o něm, že mu v žilách kolují diamanty. O špercích a drahokamech ví snad úplně všechno. Založil jedno z největších klenotnictví u nás ALO diamonds. Pochází ze Slovenska. Žije v Praze. A jmenuje se Alojz Ryšavý. Poznáte ho podle charakteristických dlouhých vlasů. A také podle toho, že vám bude schopný o špercích vyprávět dlouhé hodiny…

Nahlédněte pod pokličku, jak se Apple chystal na uvedení Apple Watch na trh

Na chvíli zapomeňte na samotné hodinky. Apple Watch můžou nebo nemusí působit jako skvělý kus designu nebo technologie, ale jedna věc je tu jistá – příprava Applu pro maloobchodní prodej hodinek je úžasná a ohromná.

Nahoru