Štítek: Klíčová slova

Klíčová slova

Klíčová slova

Hned na úvod vás musíme vyvést z omylu. Klíčové slovo může být sice pouze jedno slovo, ale poměrně často se jedná také o sousloví. A k čemu jsou tato slova dobrá? Klíčová…

Google-AdWords-logo

Jaká klíčová slova na Googlu byla v roce 2015 nejdražší?

Vyhledávač Google v první polovině roku 2015 (za první a druhé čtvrtletí) shrábnul téměř 35 miliard dolarů. Meziroční nárůst příjmů je 11 %. Do systému Google AdWords inzerenti naléli miliardy dolarů. K dispozici jsou miliardy klíčových slov a ceny za proklik se razantně liší. Některá klíčová slova stojí několik centů, jiná i stovky dolarů. Která klíčová slova jsou nejdražší?

ID-10069290

SEO praktiky, které v roce 2015 můžete vynechat

SEO rozhodně nestagnuje. Naopak, různé SEO taktiky se dynamicky rozvíjí, a kdo nechce zůstat se svým webem pozadu, měl by tyto trendy sledovat. Google se snaží, aby zůstaly na vrcholu ve výsledcích vyhledávání právě stránky, které tam opravdu patří. Některé společnosti nemají tolik možností využít služeb profesionálních SEO agentur a snaží se o praktiky SEO, které jsou již minulostí. Proto zde poukazujeme na několik SEO praktik, které v příštím roce rozhodně můžete vynechat.

ID-100211068

Google přestane hodnotit weby dle klíčových slov! Co to znamená pro obchodníky?

Již více než deset let marketéři používají správná klíčová slova k vyzdvihnutí svých webových stránek. Obchodníci důvtipně plnili odstavce klíčovými slovy, aby jejich weby byly pro Google lépe viditelné. Těmto dnům však bude brzy konec. Google totiž bude hodnotit weby i dle celkového obsahu a kvality.

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak vás zasvětíme do situace. Google se rozhodl zrušit pro veřejné použití svůj široce populární nástroj Keyword Tool a nahradit ho nástrojem Keyword Planner. Kvůli tomu se nyní musíte přihlásit účtem AdWords.
Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Každé dva roky dělá Moz studie ohledně věcí, které mají silný vliv na pozici stránky ve výsledcích Google vyhledávání. Letos poprvé se Dr. Matt Peters a jeho vědecký tým zaměřili na vztah mezi vyšším hodnocením a počtem +1. Výsledky byly překvapující.
Sklik v novém kabátě a s novými funkcemi

Sklik v novém kabátě a s novými funkcemi

Seznam v pondělí spustil beta testování nového grafického rozhraní Sklik. Kromě nové grafiky však obsahuje i trendové grafy, pokročilé vyhledávání v kampaních, filtr podle data a další drobná vylepšení.
Co jsou to On-Page faktory webových stránek?

Co jsou to On-Page faktory webových stránek?

Co si představíme pod pojmem On-Page faktory webových stránek? Jedná se o všechno, co se děje na našich webových stránkách. Jako On-Page faktory si tedy můžeme představit celkovou kvalitu našeho webu. Kvalitně vytvořené webové stránky jsou v dnešní době velmi důležité. Pokud se webové stránky nachází v méně konkurenčním prostředí...
Nahoru