Elektronické knihy jsou poslední dobou čím dál tím víc žhavějším tématem. Není tedy divu, že se začíná objevovat čím dál tím více prodejců. Bohužel však ani tři největší e-shopy s e-knihami nejsou žádná sláva. Jaká je situace v Čechách? Před čtyřmi roky odstartoval Amazon svojí čtečkou Kindle obrovský boom e-knih. V dubnu prodal poprvé v historii více e-booků než klasických papírových knih.
Amazon, největší knihkupectví, zaznamenalo v poslední době historický zlom. Ve druhém čtvrtletí prodalo více elektronických knih než papírových. Ovšem na klasické brožované knihy ty elektronické zdaleka nemají.
Ve zlomovém období připadlo na 100 prodaných knih pevné vazby 143 elektronických knih.
Počítač jako samotný byl vytvořený přibližně ve 30. letech 20. století. První vize počítačové sítě (internetu)1946. Počítače a internet se postupně vyvíjely a dnes zde tyto věci máme jako nalezneme z roku z roku nedílnou součást každého dne, byznysu, rodiny a života celkově.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.