Štítek: komentáře

Komentáře na Facebooku budou brzy vypadat jako konverzace v Messengeru

Facebook byl vždy o komunikaci uživatelů mezi sebou a společnost se v poslední době snaží dělat maximum, aby komunikaci ještě zjednodušila. Nyní testuje nový vzhled komentářů, které vypadají jako chat v Messengeru.

Na norském webu vás pustí do diskuze až po absolvování kvízu

Taky občas koukáte, co všechno jsou lidé schopní napsat do diskuze na Novinky.cz? Možná by Seznam měl popřemýšlet o podobném opatření, které zavedli na jednom norském zpravodajském webu.

Za nevhodný komentář od čtenářů hrozí modelingová agentura blogerce žalobou

Je to víc jak 4 roky, kdy Lucie publikovala na svém blogu článek, který se týkal začínající modelingové agentury LB Models Company. Celý článek byl napsán pozitivně, nic špatného Lucie o této agentuře neřekla, tak proč jí hrozí žalobou? Za vše může pár negativních komentářů od čtenářů. Zřejmě se jedná o nespokojené slečny, které se rozhodly uvést vše na pravou míru a varovat tak ostatní.

Všimli jste si novinky na Instagramu?

Vývojáři Instagramu přichází s novinkami prakticky neustále. Někdy jsou velké, jindy si jich ani nevšimnete. Nedávno například začali u videí zobrazovat počet zhlédnutí. Aktuální novinku jste ale určitě nezpozorovali, protože jde jen o něco zdánlivě nicotného v pozadí.

Facebook v Německu bude častěji mazat nenávistné příspěvky

Němečtí politici již delší dobu kritizují Facebook, který podle nich používá dvojí metr, když toleruje nenávistné příspěvky, zatímco na nahotu je háklivý. Sociální síť nakonec ustoupila a bude víc hlídat xenofobní komentáře a výzvy k násilí.

Falešná facebooková stránka trollí zákazníky

Někdy je lepší hodit připomínky zákazníků za hlavu. Občas jsou nesmyslné, stupidní nebo urážlivé, a tak je lepší nereagovat, než si vylít vztek. A nebo se na to podívat s nadhledem, jak se to daří falešné facebookové stránce Customer Service, která úspěšně trollí zákazníky různých firem.

Zajímavý web #132: Hovno kód

Existují tři metody, kterými můžete psát kód. První z nich je, že budete usilovat o dokonalost. Kdybychom všichni uměli programovat dokonale, bylo by to skvělé. Pokud je to váš případ, zřejmě radši nečtěte dál nebo se zhrozíte. Druhým způsobem je sepsat nějaký kód a doufat, že bude fungovat. Tahle metoda je asi nejčastější. A třetí je kompromis obou již uvedených způsobů.

Zajímavý web #119: Pro všechny designéry, kteří hledají ztracenou motivaci

Občas se vám prostě stane, že se vám nic nedaří a všechno je k ničemu. Vlastně si hlavně vy připadáte k ničemu. Možná je to tím, že vás už dlouho nikdo nepochválil. Vždyť se říká, že je lepší lidi třikrát pochválit, než jednou zkritizovat. Pokud vás tedy zrovna nikdo nechválí, nemusíte si s tím už dělat starosti. Tenhle web to vyřeší za vás.

VIDEO: Český odstřel budov se stává virálním, lidé si utahují z Česka

Minulý týden probíhalo odstřelení Oděvního podniku Prostějov. Tuto událost sledovali tisíce lidí, a mnoho z nich si to natáčelo i na své chytré mobilní telefony. A díky tomu se i my můžeme podívat na obrovské štěstí jedné skupinky lidí.

Jak se vyrovnat s hatery na sociálních sítích

Pokud jste úspěšní, budete muset přijmout i kritiku. Tak to prostě na světě chodí. Hateři si obvykle nevybírají za cíl bezvýznamné jedince. Vybírají si výrazné osobnosti. Ono to totiž opravdu funguje tak, jak kdysi řekl rapper Eminem. Když máš nepřátele, znamená to, že jsi již něco dokázal.

Rozdáváme zadarmo aneb kolik lidí téhle blbosti ještě věří

Lidská blbost snad nezná hranic. Nebo jak jinak si vysvětlíte, že se v Česku stále ještě nachází tisíce hloupých ovcí, jak je nazval Daniel Dočekal ve svém příspěvku? On včera psal, že jen na jedné stránce je těchto ovcí 16 tisíc. Dnes už se můžeme bavit o větším čísle. Ano, ovce se nám asi množí.

Výstižný song o nových komentářích na YouTube: „F*ck you, Google+“

Výstižný song o nových komentářích na YouTube: „F*ck you, Google+“

Není to tak dávno, co jsme psali o změnách v komentářích na YouTube. Tyto změny vyvolaly pořádný ohlas. Mnohou YouTuberů s nimi není spokojeno a někteří to dávají jasně najevo. Patří mezi ně třeba i tato dívka, která jednoduše dává najevo, že se*e na Google+.

Měla by být vaše firma na Google+?

Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.

Kdyby měly Disney princezny Instagram

Kdyby měly Disney princezny Instagram

Ano, i vzory našich dětských let by měly co na Instagramu sdělit. Pojďme si tak teď také popovídat trochu pohádku. Sněhurka, Popelka, Malá mořská víla, Šípková Růženka, ale i hrdinky trochu méně známých pohádek se přesunuly do naší moderní digitální doby a založily si svůj účet na Instagramu. A tam se s celým světem dělí o to, co je trápí.
Nahoru