Podmínky pro používání obrázků online vymezuje copyright. A existuje mnoho online databází, které nabízejí obrázky, které můžete přidat na svůj web bez otázky jakýchkoliv autorských práv, zdarma. Pokud se chcete vyhnout nepříjemným překvapením v podobě pokut za zneužití autorsky chráněných snímků, pojďte se podívat na několik míst, kde můžete snadno najít kvalitní snímky, při jejichž použití vám nic nehrozí.
V dnešní době má každý digitální fotoaparát, mobil s videem a lidé zvesela fotí, nahrávají a sdílí cokoliv je napadne. Na sociálních sítích se jedná o masový jev a nelze mu (alespoň zatím) zabránit. Přesto si ale nemůžete fotit a natáčet cokoli, co vás napadne, a pak to veřejně vystavovat.
Jedna z nejznámějších českých internetových seznamek Lidé.cz začala nabízet možnost nahrání až desetkrát více fotek, než tomu bylo doposud. Po prázdninách tak tuto možnost ocení hlavně ti, co se byli podívat po České republice nebo strávili dovolenou v zahraničí. Původní nabízená kapacita fotek byla 10 MB.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.