Štítek: Kontextová reklama

Kontextová reklama

Kontextová reklama spočívá v reklamních bannerech, které se zobrazují na základě klíčových slov na stránkách. Díky tomu se osloví přímo cílová skupina. Například v článku o pojišťovnách Vám dole vyběhne…

Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Tisková zpráva: Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Firma Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.

Facebook nakoupil od Microsoftu reklamní technologii Atlas. Hodlá vyždímat ještě více peněz z reklamy?

Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.
Vydělávání na webových stránkách: Žádný sen, čirá realita

Vydělávání na webových stránkách: Žádný sen, čirá realita

Máte nějaké webové stránky a rádi byste na nich začali vydělávat? Případně nějaké plánujete vytvořit přímo za účelem zisku, ale nevíte, jak na to? Základní úvod do této (poměrně složité) problematiky naleznete právě v tomto článku. Dozvíte se mimojiné i to, zda se lze pouhým provozem webů uživit...
Nahoru