Štítek: kvalitní obsah

ID-10069290

SEO praktiky, které v roce 2015 můžete vynechat

SEO rozhodně nestagnuje. Naopak, různé SEO taktiky se dynamicky rozvíjí, a kdo nechce zůstat se svým webem pozadu, měl by tyto trendy sledovat. Google se snaží, aby zůstaly na vrcholu ve výsledcích vyhledávání právě stránky, které tam opravdu patří. Některé společnosti nemají tolik možností využít služeb profesionálních SEO agentur a snaží se o praktiky SEO, které jsou již minulostí. Proto zde poukazujeme na několik SEO praktik, které v příštím roce rozhodně můžete vynechat.

Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Positionly sestavila zcela vyčerpávající infografiku, která shrnuje změny, které se udály v oblasti SEO marketingu poslední doby. Názorně a jasně porovnává „staré SEO“ s „novým SEO“ a poukazuje na nutnost se těmto trendům přizpůsobit.
Proč byste měli investovat do marketingu obsahu a sociálních médií

Proč byste měli investovat do marketingu obsahu a sociálních médií

Takže váš byznys je na sociálních médiích. To je skvělé, ale práce tím zdaleka nekončí, spíše začíná. Jak si vede váš originální obsah? Máte pro tvorbu obsahu vašich stránek vytvořenou jasnou koncepci? Víte vůbec, co vaše fanoušky zajímá? Infografika níže vám poskytne některá zajímavá fakta k zamyšlení…
Nahoru