V lednu jsme vás informovali o tom, že Pardubický kraj si s neprofesionálním logem uřízl ostudu. Z ostudy kabát má nyní i město Liberec. Za logo s jednoduchým červeným nápisem a nesmyslnou stříškou radnice zaplatila 315 tisíc korun, přičemž tato částka je skutečně zarážející. Veřejnost se na adresu „grafického díla“ vyjadřuje rozporuplně, zatímco někdo mluví o hnusu, někdo se ptá, zda stříška není pouze překlep. Takové logo by vytvořil i školák na základní škole v programu Malování. A zadarmo.
Štítek: Liberec
Z Domodi.cz je teď Glami.cz
Sociální síť pro módní nadšence Domodi.cz změnila svůj název. Tomáš Hodboď se už nedávno vyjádřil, že v určitých státech jednají o změně brandu, a teď k tomu konečně došlo.
Inzerce: V Liberci není nuda
Liberec je mezi turisty velmi oblíbeným místem. Najdete zde překrásnou architekturu i spoustu míst k relaxaci.