Štítek: Lidl

Lidl v čele boje proti výzvám: Tržby vzrůstají, zisk klesá a Česko na výsluní

Německý obchodní gigant Lidl během posledního fiskálního roku vykázal obrat přesahující 1,9 bilionu korun. I přes tlak inflace se zisk snížil, avšak česká pobočka stále dosahuje nadprůměrných výsledků. Diskontní řetězec,…

Lidl přichází s cenově dostupnou balkónovou fotovoltaickou elektrárnou pod značkou PARKSIDE

Lidl, s jehož značkou PARKSIDE je spojován, představuje jednoduché a cenově dostupné řešení pro pořízení malé balkónové fotovoltaické elektrárny. Tato inovace, která je k dispozici za méně než pět tisíc…

Přišel den „D“, německý Lidl spouští oficiální e-shop

Už v červenci letošního roku jsme vás informovali o chystaném záměru německé společnosti Lidl expandovat také do online světa a spustit vlastní e-shop pro vybrané spotřební zboží, o které mají zákazníci v České republice enormní zájem. Od dnešního dne tak můžete vybírat a nakupovat ze sortimentu Lidlu přímo z pohodlí domova bez nutnosti absolvovat líté boje o poslední sportovní tričko ve vaší velikosti. Alespoň už vám nikdo nepřejede nohu nákupním košíkem.

Čekáte na plnou verzi nového e-shopu od Lidlu? Už nemusíte, hesla unikla na veřejnost

V pondělí zažil potravinářský řetězec Lidl historický milník, vstoupil totiž do segmentu e-commerce. Nově zprovozněný e-shop spotřebního zboží však zatím pouze testuje, přístup do pilotní verze proto pod zabezpečením pomocí hesla…

Lidl má vlastní obědové stravenky. V České republice stravenky Lidlu využívá přes 8 tisíc zaměstnanců

Diskontní řetězec Lidl vstupuje s produktem „Naše stravenka“ na český trh s obědovými stravenkami, přičemž si chce vybudovat širokou akceptační síť restaurací. Z tohoto důvodu účtuje restauracím za přijímání stravenek nejnižší provizi na trhu, a to pouze 2,5 %.

Černoch z letáku Lidlu se objevil v České republice v další kampani

Začátkem ledna byl český internet pohoršen kvůli tomu, že se v letáku diskontního řetězce Lidl objevil černošský model Alpha Dia. A nyní ve stopách Lidlu jde společnost Lion Mobile, která prodává čínské mobily Xiaomi.

Lidl a další řetězce míří na internet

Velké obchodní řetězce v České republice plánují spustit internetové obchody. Už od minulého týdne mohou zákazníci nábytkářské prodejny Kika nakupovat prostřednictvím internetu. A obrovského boomu online prodeje potravin chce využít i Lidl.

Černoch za korunu od Alzy i černý kořen od Rohlíku. Lidl podporují další firmy

Obchodní řetězec Lidl v aktuálním letáku propaguje pánskou módu na černošském modelu, což na sociálních sítích vyvolalo ostrou diskuzi. O tom jsme vás informovali už včera. Zatímco někteří obchodníka odsuzují, jiní ho zase podporují. Dokonce na vzniklou situaci začaly reagovat i další firmy, které se snaží Lidl podpořit.

VIRAL: Internet je pohoršen, protože Lidl propaguje kolekci oblečení na černošském modelu

V posledních hodinách leták obchodního řetězce Lidl způsobil na sociální síti Facebook pozdvižení, protože se odhodlal propagovat novou kolekci oblečení na černošském modelu. Nicméně českým zákazníkům se to nelíbí, o čemž svědčí rasistické příspěvky na facebookové stránce obchodníka.

Obchodní řetězec Lidl bude spouštět vlastní internetový obchod v ČR

Obchodní řetězec Lidl plánuje spuštění internetového obchodu do jednoho roku, přičemž v souvislosti s jeho vývojem by měl v Plzni na Borských polích vyrůst nový distribuční sklad pojímající zboží pro zásobování kamenných prodejen a internetového obchodu. Informaci o plánované online prodejně potvrdila Hospodářským Novinám mluvčí společnosti Zuzana Holá. Podotkla, že e-shop by se měl spustit nejpozději v prvním čtvrtletí roku 2017.

Prodavači na Slovensku odešli z velkých supermarketů a založili si svůj vlastní, budou prodávat lokální kvalitu!

Bývali zaměstnanci Tesca, Lidlu a Albertu se rozhodli, že si otevřou svou prodejnu s názvem YEME, kde budou nabízet to, co tradiční supermarkety nenabízí – kvalitu. Dle dostupných informací je tento projekt založený na úzké spolupráci se slovenskými mlékárnami, chovnými družstvy, farmami, obilnými mlýny, pěstiteli a řemeslnými pivovary.

Hokusy pokusy – Lidl si doopravdy umí se svým webem vyhrát, profesionálové v akci

Po-vánoční čas zřejmě vyvedl pracovníky Lidlu z míry. Řekli si, že když jsou ty Vánoce, proč nedat zákazníkům věci za korunu. A tak aktuální nabídka ze dne 28.12. byla poměrně povedená; za jednu korunu.

Nahoru