Štítek: Linkbuilding

Linkbuilding

Co je to ten linkbuiding? V klasických poučkách se můžeme dočíst, že se jedná o jeden z nejdůležitějších úkonů využívaných při procesu SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. A klasické poučky…

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

SEO praktiky, které v roce 2015 můžete vynechat

SEO rozhodně nestagnuje. Naopak, různé SEO taktiky se dynamicky rozvíjí, a kdo nechce zůstat se svým webem pozadu, měl by tyto trendy sledovat. Google se snaží, aby zůstaly na vrcholu ve výsledcích vyhledávání právě stránky, které tam opravdu patří. Některé společnosti nemají tolik možností využít služeb profesionálních SEO agentur a snaží se o praktiky SEO, které jsou již minulostí. Proto zde poukazujeme na několik SEO praktik, které v příštím roce rozhodně můžete vynechat.

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…
Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Víte, co vlastně znamená kvalitní zpětný odkaz a jak jej získat? Víte o tom, že jeho správným vyplněním získáte další kladné body, které váš web posunou ve vyhledávačích výše? Definice zpětného odkazu: „Zpětný odkaz je odkaz umístěný na cizím webu, který vede na váš web.“
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Budování vztahů s ostatními webovými stránkami vás může stát poměrně dost úsilí i času, ale po zásluze vás čeká zasloužená odměna. Tímto způsobem totiž můžete protlačit odkazy na své webové stránky na opravdu relevantní weby. Takové zpětné odkazy budou mít nejen pozitivní dopad na vaše umístění mezi výsledky vyhledávání...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

V jednom z dřívějších článku Co jsou to Off-page faktory webových stránek? jsme si objasnili, co to jsou zpětné odkazy jsou a proč jsou pro webové stránky důležité.Tento článek je prvním ze série témat “Kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost” a bude mít celkem 6 dílů. U každého způsobu budování zpětných odkazů...
Nahoru