Štítek: Mafia

125fa3666769ffd8a4cc478ed8baa6690e70b015

Filmy podle her – zbytečné zlo?

Téma filmů natočených podle úspěšných počítačových her je vděčné a samo o sobě je předmětem pro rozsáhlejší debatu. Pravda je taková, že většina hráčů je vehementně proti přepracovávání her do…

24368

Vzestupy a pády české herní scény

Ač se tomu nechce věřit, letos je tomu dvaadvacet let od doby, kdy vyšla první česká komerční hra. Jistě, úplně první pokusy o vytvoření „čehokoli“ je možné vystopovat až do…

Martin Klíma

Martin Klíma z Warhorse Studios: 300 tisíc liber představuje asi 10 % prostředků potřebných k dokončení Kingdom Come: Deliverance

Myslíte si, že je nemožné stát se ze dne na den milionářem? Herním vývojářům z Warhorse studios se to povedlo. Na jejich hru, která ještě ani není v prodeji, přispěli lidé bezmála 700 000 liber. A to ještě zbývá 9 dní, během kterých může tato částka značně nabobtnat. Pokud i vás tedy zajímá, jak se tvoří hra, jež lidé milují, i když ji ještě neviděli, tak se hezky začtěte. Povídat si budeme totiž s Martinem Klímou, producentem tolik toužebně očekávané RPG hry Kingdom Come: Deliverance.

Kauza Lemnos: Vývojáři z Bohemia Interactive Ivan Buchta a Martin Pezlar stále ve vězení, podpořit je přijede rodina

Dva zaměstnanci českého studia Bohemia Interactive (Ivan Buchta a Martin Pezlar - oba se podílí na vývoji hry Arma 3), kteří byli na řeckém ostrově Limnos zatčení kvůli podezření z vojenské špionáže, stále zůstávají v řeckém vězení na ostrově Chios.
Jak se dělá PC hra? Ukážeme vám zákulisí!

Jak se dělá PC hra? Ukážeme vám zákulisí!

Vytvořit si vlastní počítačovou hru je jistě sen mnoha lidí. Představy mnoha z nich jsou ovšem do značné míry silně naivní, a proto přinášíme tento článek, ve kterém se dozvíte, co vývoj pořádné hry se vším všudy obnáší. A nebude to zrovna procházka růžovou zahradou...
Nahoru